Produkto reklama


Marketingo referatas. Įvadas. Reklama. Reklamos tikslai. Reklamos būdai. Reklamos biudžetas. Reklamos įstatymas. Reikalavimai produkto reklamai. Reklamos įstatymo pažeidimo baudos ir kitos administracinės nuobaudos. Psichologinis produkto reklamos poveikis. Įtaiga. Mėgdžiojimas. Susižavėjimas (užkratas). Įtikinimas. Įvaizdis. Stereotipas. Išvados. Literatūra.


Šio darbo tikslas yra išanalizuoti kaip veikia reklama produkto pardavimus. Reklamos teorijos ir praktikos plėtojimo klausimai yra labai svarbūs. Per gerą reklamą reguliuojami dauguma produkto pardavimo procesų.

Darbo objektas – produkto reklama.

Darbo tikslas – apžvelgti produkto reklamavimo galimybes.

Uždaviniai:

1. Apibrėžti reklamos sampratą.

2. Aptarti reklamos įstatymą.

3. Išsiaiškinti psichologinį reklamos poveikį vartotojui.

  • Marketingas Referatai
  • 2014 m.
  • 16 puslapių (3094 žodžiai)
  • Universitetas
  • Marketingo referatai
  • Microsoft Word 100 KB
  • Produkto reklama
    10 - 3 balsai (-ų)
Produkto reklama. (2014 m. Gruodžio 15 d.). http://www.mokslobaze.lt/produkto-reklama.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 05 d. 14:35