Produkto rėmimo strategijos parinkimas


Ekonomikos kursinis darbas.

Įvadas. Rėmimo samprata. Rėmimo apibrėžimas. Rėmimo kompleksas. Prekės gyvavimo ciklai. Rėmimo strategijos. Strategijos nustatymas. Biudžetas. Rėmimo tikslai. „Lietuva. Šeimos enciklopedija“ rėmimo strategija. Prekės charakterizavimas. Rėmimo tikslas. Rėmimo strategijos parinkimas. Rėmimo strategijos priemonės. Rėmimo efektyvumo tyrimas naudojant apklausą. Duomenų analizė. Išvados. Literatūra. Priedas nr.


Šiandien mes gyvename didelių pokyčių ir sparčių tempų laikais. Pasaulyje vyksta globalizacija, nyksta valstybių sienos, sparčiai vystosi technologijos, internetas yra itin paplitęs, o elektroninis verslas išgyvena pakilimą. Be to vartotojų poreikiai ir konkurencija kasdien vis didėja. Esant tokioms sąlygoms, naujų, vartotojų poreikius atitinkančių, prekių kūrimas ir vartotojų informavimas apie jas yra vienas iš bendrovių ir organizacijų sėkmę lemiančių kriterijų.

Šiandien kiekvienas žmogus kiekvieną dieną susiduria su reklama, nepriklausomai ar jis to pageidauja, ar ne. Reklama mus lydi kiekviename žingsnyje. Tik labai mažą dalį reklamos mes įsimename. Dideli reklamos kiekiai ir žmonių tam tikras priešiškumas reklamai sudaro reklamos kūrėjams sudėtingas veiklos sąlygas. Jie turi ieškoti efektyvių reklamos priemonių, nuolat tirti reklamos efektyvumą. Būtent šios srities problemas ir nagrinėsiu šiame darbe.

Šio kursinio darbo tikslas yra išanalizuoti „Lietuva. Šeimos enciklopedija“ rėmimo strategiją „Šviesa“ leidyklos pavyzdžiu.

Darbo metu atliekamos užduotys: apibūdinama rėmimo samprata marketinge bei aprašoma konkrečios prekės rėmimo strategija pasirinktoje įmonėje.

Marketingo komplekso elementai yra bendro marketingo proceso organizacijoje dalis, taigi priklauso nuo strategijų, sprendimų, priimamų organizacijoje apskritai. Todėl integruotos marketingo komunikacijos – visų marketingo veiklų, tikslingai nukreiptų į vartotoją, koordinavimas. Arba integruotos marketingo komunikacijos – tai marketingo komunikacijų planavimo koncepcija, kurioje vertinami strateginiai skirtingų komunikacinių disciplinų ir jų kombinacijų vaidmenys siekiant užtikrinti maksimalų poveikį vartotojui.

Sugebėti efektyviai ir įtikinamai informuoti pasirinktą potencialių pirkėjų grupę yra labai svarbu. Galima išskirti sekančius rėmimo tikslus:

informacijos siuntėjas (organizacija), turintis tikslą - paveikti informacijos gavėjus ir priemonę - informaciją ;

pranešimo kodavimas , t.y. procesas, leidžiantis informaciją parengti tinkama adresatui;

pranešimo dekodavimas, t.y. pradinės informacijos esmės atkūrimas, remiantis gauta žinute, arba kitaip tariant pranešimo interpretavimas;

grįžtamasis ryšis arba informacijos gavėjo reakcija, kurios dažniausios formos yra veiksmai, pvz. pirkimas, informacijos paieška, ir būsenos pasikeitimas - kitoks informuotumo lygis, pasikeitę ketinimai ir pan. Ši reakcija yra pagrindinis marketingo komunikacijų tikslas.

asmeniška, t.y. bendraujant su vienu asmeniu tiesiogiai arba techninėmis priemonėmis.

Bet kurioje šio komunikacinio proceso vietoje gali atsirasti tam tikri nesklandumai, iškraipantys proceso eigą. Šie nesklandumai yra vadinami trukdymais. Jie gali kilti užkoduojant informaciją, perduodant pranešimą ir dekoduojant pranešimą. Trukdymų rezultatas yra pranešimo gavėjo neteisingai suprasta informacija ir dėl to pranešimo siuntėjo tikslų neatitinkanti gavėjo reakcija. Tokiu atveju, kai reakcija yra ne tokia, kokios siekta, laikoma, kad komunikacijos procesas yra neefektyvus.

Komunikacijos su vartotoju procese dalyvauja visi marketingo komplekso elementai (ar net marketingo veiklos), tačiau būtent rėmimas yra ta marketingo sprendimų sritis, kurios esminė funkcija – atlikti komunikaciją su tikslinėmis grupėmis. Pranulis ir kt. nurodo keturias pagrindines rėmimo veiksmų rūšis:

Asmeninis pardavimas išsiskiria tuo, jog bendrauja asmeniškai su tikslinės grupės atstovu siekiant jį įtikinti įsigyti siūlomą prekę ar paslaugą.

Neįmanoma būtų įvertinti, kuri iš rėmimo veiksmų rūšių yra efektyviausia. Tai priklauso nuo rėmimo tikslo ir uždavinių, tikslinės grupės, prekės ir daugelio kitų faktorių. Tarkime, jei prekės vartotojų yra daug ir jie plačiai paplitę, tuomet efektyviau būtų naudoti reklamos veiksmus nei asmeninio pardavimo veiksmus. Juk asmeniškai rasti didelę auditoriją ir ją įtikinti bus daug sudėtingiau, užtruks ilgiau laiko ir kainuos brangiau nei transliuojant reklaminę žinutę atitinkamai pasirinktais reklamos nešikliais.

  • Ekonomika Kursiniai darbai
  • 2017 m.
  • Lietuvių
  • Marijus
  • 23 puslapiai (5193 žodžiai)
  • Kolegija
  • Ekonomikos kursiniai darbai
  • Microsoft Word 724 KB
  • Produkto rėmimo strategijos parinkimas
    10 - 1 balsai (-ų)
Produkto rėmimo strategijos parinkimas . (2017 m. Birželio 03 d.). http://www.mokslobaze.lt/produkto-remimo-strategijos-parinkimas.html Peržiūrėta 2017 m. Lapkričio 17 d. 21:18