Produkto vertės formavimo esmė, būdai ir modeliai


Marketingo referatas. Įvadas. Produktas ir jo funkcijos. Produkto vertės samprata ir formavimo esmė. Produkto vertės formavimo būdai ir modeliai. Išvados. Literatūra.


Darbo objektas – produkto vertės formavimo esmė, būdai ir modeliai.

Darbo tikslas – išanalizuoti produkto vertės formavimo esmę, supažindinti su jos būdais bei modeliais.

Darbo uždaviniai:

išsiaiškinti produkto vertės sampratą;

sužinoti produkto vertės formavimo esmę;

išnagrinėti produkto vertės būdus ir modelius.

Darbo metodai – mokslinės literatūros analizė. Studijuojant ir analizuojant pagrindinius rinkodaros leidinius nustatyti produkto vertės esmę, būdus, modelius. Pagrindiniai šio darbo uždaviniai yra išdėstyti ir išanalizuoti trijuose skyriuose bei apibendrinti išvadose.

Produkto esmė kuriama atsakanti į klausimą: ką iš tiesų perka pirkėjas? Vartotojas, pirkdamas produktą, tikisi, kad jis duos naudos, padės išspręsti problemas. Kurdami produktus rinkodaros specialistai pirmiausiai privalo apibrėžti esminė naudą, kurią produktas suteiks vartotojams. Perkanti lūpų dažus moteris perka daugiau nei vien lūpų dažymo priemonę. Tai pastebėjo Charlesas Revsonas iš bendrovės Revlon sakydamas: „ Gamykloje mes gaminame kosmetikos priemones, o parduotuvėje parduodame viltį“. Produktą planuojantis specialistas prie produkto esmės privalo pridėti kitus svarbius požymius ir taip sukurti produkto visumą. Produkto visumą gali sudaryti net penki požymiai: kokybė, savybės, stilius, prekės pavadinimas ir pakuotė. Taip pat produktą planuojantis specialistas prie produkto esmės ir visumos turi pridėti papildomą naudą, pasiūlydamas vartotojui papildomas paslaugas bei prekės privalumus.

Siekiant atskleisti paslaugų produkto esmę marketingo požiūriu, reikia turėti galvoje, kaip šio produkto sampratą suvokia tiek paslaugų vartotojai, tiek ir jų teikėjai.

Visi produktai skirstomi į dvi stambias grupes – vartojimo produktus ir pramoninius produktus. Vartojimo produktai – tai produktai, skirti naudoti vartotojams asmeniniame namų ūkyje ir ne verslo tikslais. Pramoniniai produktai, kartais dar vadinami verslo produktais, yra naudojami kitų produktų sukūrimui ar suteikiant paslaugas versle.

Kiekvieno produkto atsiradimas rinkoje neįmanomas be produkto kūrimo proceso – fizinio produkto planavimo ir prototipo gamybos pagal sumanytą koncepciją, jeigu siekiama, kad produkto idėja būtų įgyvendinta. Visi rinkoje esantys produktai turi gyvavimo ciklą. Tai yra – prekės ar paslaugos pardavimo ir parduodamo pelno kitimas per jos gyvavimo laiką.

Produkto gyvavimo ciklas turi šiuos keturis etapus :

tai produkto gyvavimo etapas, kuriame naujas produktas yra pirmą kartą įvedamas į rinką ir pasidaro prieinamas pirkti vartotojams . šiame etape labai svarbi reklamos funkcija, kadangi ji turi informuoti vartotoją apie produktą ir jo teikiamą naudą. Organizacijos išleidžia daug pinigų, kurie yra investuojami į ateitį ir vėliau atsiperka.

  • Marketingas Referatai
  • 2015 m.
  • 12 puslapių (2234 žodžiai)
  • Marketingo referatai
  • Microsoft Word 78 KB
  • Produkto vertės formavimo esmė, būdai ir modeliai
    10 - 4 balsai (-ų)
Produkto vertės formavimo esmė, būdai ir modeliai. (2015 m. Gegužės 03 d.). http://www.mokslobaze.lt/produkto-vertes-formavimo-esme-budai-ir-modeliai.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 11:58