Produkto „Vytautas“ vizualinė komunikacija


Komunikacijų referatas.

Įvadas. Įmonė. Istorija. Eksportas. Parama. Pasiekimai. Mineralinis vanduo „Vytautas“. Komunikacijos kanalai. Auditorija. „Vytauto“ grafinis dizainas. Logotipas. Internetinis puslapis. Etiketės. Pirmoji etiketė. Antroji etiketė. „Žalgirio“ etiketė. Šventinė etiketė. „Vytauto“ pakuotė. Plastikiniai(pet) buteliai. Stikliniai buteliai.


2008 metų „Vytauto“ TV kampanija buvo pripažinta efektyviausia reklamine kampanija Lietuvoje.

2011 metais Birštono mineraliniai vandenys tapo rinkos lydere mineralinio vandens kategorijoje.

Natūralus mineralinis vanduo "Vytautas" pripažintas mylimiausias produktas maisto produktų ir gėrimų kategorijoje Lietuvoje

2012 metų „Vytauto“ internetinė reklamos kampanija buvo pripažinta efektyviausia internetine reklamine kampanija Lietuvoje.

Birštono mineralinių vandenų produkto „Vytautas“ reklamai yra skiriamas didžiausias dėmesys iš visų įmonės turimų produktų. „Vytautas“ reklamuojamas per šiuos kanalus:

Visų amžiaus grupių žmonės, kurie puoselėja tik geriausius ir ekologiškiausius produktus.

„Vytauto“ logotipas labai aiškiai transliuoja „Vytauto“, kaip mineralinio vandens, žinutę – jog tai yra ypač natūralus, sveikas ir, turbūt, geriausias mineralinis vanduo visoje Lietuvoje.

„Vytauto“ pavadinimas kalba pats už save: visiems puikiai žinomas vienas iš svarbiausių Lietuvos istorijos žmonių – Vytautas Didysis. Jis – Lietuvos didysis kunigaikštis, išplėtęs Lietuvos ribas iki pat Juodosios jūros, turėjęs būti karūnuotas kaip Lietuvos karalius, tačiau miręs karūnavimo išvakarėse. „Vytauto“ pavadinimas kilęs būtent Didžiojo Lietuvos kunigaikščio Vytauto garbei. Jau vien tai rodo, kad „Vytautas“ – geriausias, nes ir minėta istorinė asmenybė daugelio laikoma kaip svarbiausia Lietuvos istorinė asmenybė.

Karūna, esanti virš pavadinimo, tik dar kartą patvirtina, jog „Vytautas“ - „karališkas“ vanduo. Tokiu būdu sukuriamas pačio geriausio produkto įvaizdis, kuriam sunku atsispirti.

Vos tik apsilankius „Vytauto“ puslapyje iš karto pastebime dominuojančią mėlyną spalvą. Profilio nuotrauka – paprasta. „Vytauto“ logotipas mėlyname fone. Viršelio nuotrauka – linksma, šmaikšti, įdomi. Pačiame centre, matomas karališkasis „Vytauto“ mineralinio vandens buteliukas, o iš abiejų pusių po bebrą, vienas – tarsi šaukiantis nuotraukos tekstą: „Paduok arba nebus pavasario“, kitas – siekiantis „Vytautą“.

Kiekvieno puslapio tikslas – skleisti žinią apie produktą/paslaugą, jo kokybę ir pranašumus. Talpinti nuotraukas yra viena iš pagrindinių veiklų, kuria siekiama sulaukti populiarumo. Nėra nei vienos nuotraukos, kurioje nesipuikuotų „Vytauto“ logotipas, dominuoja melsvas fonas, mėlyni atspalviai. „Vytauto“ skelbiamos nuotraukos yra įtraukiančios auditoriją, kviečiančios atsakyti į užduotą klausimą, pažymėti žmogų, skelbia įvairiausius konkursus, sveikina su nacionalinėmis šventėmis, siūlo pasikrauti mineralų, kurių „Vytaute“ tikrai nestinga. Istorinė tema paliesta ir čia – „Facebook“ puslapyje. Keliamos istorinių paveikslų nuotraukos su šmaikščiais komentarais tarsi transliuoja žinutę, jog „Vytautas“ nors ir seniai atsiradęs mineralinis vanduo, tačiau yra modernus. Šmaikščios nuotraukos – „Vytauto“ iškskirtinumas ir kelias į jaunesniosios kartos auditoriją, kuriai vizualinė informacija yra kur kas patrauklesnė. „Vytauto“ vardas linksniuojamas visoje Lietuvoje. Talpinamos nuotraukos nėra vien apie „Vytauto“ laimėjimus, pranašumus ir kokybę, tiksliau iš vis beveik nėra. Gal tai tik įrodo jau užsitarnautą „Vytauto“ sėkmę ir tvirtą poziciją rinkoje.

  • Komunikacijos Referatai
  • 2017 m.
  • Lietuvių
  • Brigita
  • 13 puslapių (1996 žodžiai)
  • Universitetas
  • Komunikacijų referatai
  • Microsoft Word 2560 KB
  • Produkto „Vytautas“ vizualinė komunikacija
    10 - 1 balsai (-ų)
Produkto „Vytautas“ vizualinė komunikacija. (2017 m. Gegužės 31 d.). http://www.mokslobaze.lt/produkto-vytautas-vizualine-komunikacija.html Peržiūrėta 2017 m. Gruodžio 14 d. 15:23