Produktų ir paslaugų konkurencingumo didinimas Lietuvos ir užsienio rinkoje


Imones konkurencingumo didinimas. Imoniu konkurencingumo didinimas. „įmonių konkurencingumas. Prekes konkurencingumo didinimas. Prekybos įmonės didinimo galimybės. Prekių (paslaugų) konkurencingumas. Paslaugos konkurencigumo didinimo galimybės. Paslaugu konkurencingumas. Įmonės konkurencingumo palyginimas. Prekiu konkurencingumo vertinimas.

Ekonomikos referatas. Išanalizuoti kokiu būdu standartai gali didinti produktų ir paslaugų konkurencingumą vidaus ir užsienio rinkoje. Vartotojo tenkinimo strategija. Techninis konkurencingumo palyginimas. Informacijos šaltiniai. Vienas iš įmonės sėkmės sąlygų yra pateikti klientams kokybiškus produktus, kurie atitiktų jų reikalavimus. Firmos sugebėjimus šiuo požiūriu galima padidinti įdiegus vadybos sistemą, kuri padėtų jai nuolat tenkinti klientų reikalavimus, taip pat gerinti savo veiklą.


Vkv yra grupė vadybos priemonių, kaip įgalioti darbuotojus didinti pajamas, mažinti išlaidas ir patenkinti vartotojus. Taigi vartotojo tenkinimas yra svarbus vkv elementas. Bendrovė su aiškiu vkv nusistatymu yra pasirengusi ištisai tenkinti vartotoją visais įmanomais būdais.

Vartotojo pasitenkinimas yra rezultatas, priklausantis nuo prekės, paslaugos kokybės ir ypatybių. Klientai ir vartotojai tarsi junta ribą, jog gaminys ar paslauga jau viršija jų reikmes ir lūkesčius arba atvirkščiai - jų lūkesčiai lieka visiškai patenkinti.

Apsisprendimas siekti kokybės ir tenkinti vartotoją gerina firmos plėtimosi procesą. Plėsti organizaciją reiškia įtraukti tiekėjus, investitorius, tarnautojus, vartotojus ir plačiąją visuomenę. Plėtimosi procesas prasideda, kai vartotojo poreikiai perteikiami firmai. Kadangi vartotojo tenkinimas yra galutinė organizacijos užduotis, tai vartotojų poreikių perteikimas yra labai svarbus. Kita vertus, firmos plėtimasis prasideda nuo tiekėjų. Firma perteikia savo poreikius saviems tiekėjams, kad ir pastarieji padėtų geriau tenkinti vartotoją. Pavyzdžiui, mažmeninėje prekyboje iš pardavėjų tikimasi, kad jie bus bendrovės ausimis ir akimis. Taip pat buvo nustatyta, kad klientai mėgsta prekių grąžinimo be ginčų būdą. Jie nori malonios aplinkos ir asmeniško pardavėjo dėmesio. Nori tokių pardavėjų, kurie galėtų reikalus sutvarkyti vietoje ir nereikėtų pildyti daugybės formų su tvirtinamaisiais parašais.

Yra keletas būdų organizacijai ištaisyti padėtį, kai vartotojai nepatenkinti jų gaminiais ar paslaugomis: atsiprašymas, skubus gaminio, paslaugos pakeitimas, įsijautimas į vartotojo reakciją, nuostolio grąžinimas, simbolinis kompensavimas, nuolatinio ryšio su vartotoju užmezgimas. Tinkamas atsilyginimas gali padėti firmai sėkmingai nuslopinti vartotojo nepasitenkinimą.

Išvada: vartotojo tenkinimas yra vienintelis prasmingas verslumo požymis. Laimi tik tas verslas, kuris patenkintų vartotojų turi daugiausiai. Tenkinimas yra viską lemiančioji ypatybė; ji pranoksta visas kitas ir duoda verslui vartotojų.

  • Ekonomika Referatai
  • 2011 m.
  • 8 puslapiai (1572 žodžiai)
  • Kolegija
  • Ekonomikos referatai
  • Microsoft Word 15 KB
  • Produktų ir paslaugų konkurencingumo didinimas Lietuvos ir užsienio rinkoje
    10 - 1 balsai (-ų)
Produktų ir paslaugų konkurencingumo didinimas Lietuvos ir užsienio rinkoje. (2011 m. Birželio 22 d.). http://www.mokslobaze.lt/produktu-ir-paslaugu-konkurencingumo-didinimas-lietuvos-ir-uzsienio-rinkoje.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 16:32