Produktyvumas ir konkurencingumas žinių visuomenėje


Komunikacijų referatas. Įvadas. Tikslai ir uždaviniai. Organizacijos produktyvumas ir jį lemiantys veiksniai. Žinių ekonomika ir ją lemiantys veiksniai. Konkurencingumas ir jo teorijos bei lygiai. Informacijos vertė rinkoje. Išvados. Naudota literatūra.


Referato temą pasirinkau todėl, kad ji man atrodo aktuali šių dienų organizacijoms, nes kiekvienos įmonės sėkmės garantas – ilgalaikis konkurencingumas, kurio dėka didėja produktyvumas. Žinios paskutiniu metu tapo ekonomikos varikliu. Todėl įmonės sėkmė priklauso nuo kokybiškų, nuolat atnaujinamų žinių bei jų valdymo. Kiekvienos įmonės vadovas suvokia įmonės konkurencingumo būtinybę. Įmonės, teikiančios paslaugas ar gaminančios produktus, yra suinteresuotos įtikti vartotojui ir teikti jam paslaugą ar produktą išskirtinės kokybės bei kainos. XXI amžiuje itin daug dėmesio yra skiriama žinioms, jų kaupimui, atnaujinimui dėka to atsirado nauja ekonomikos pakraipa – žinių ekonomika. Konkurencingumas yra suprantamas ne kaip statinė būklė, bet dinaminė, kurią nuolat reikia palaikyti. Todėl kyla klausimas, kokie veiksniai suformuoja įmonės konkurencingumą bei produktyvumą ir kaip juos kiekybiškai įvertinti. Ar trumpalaikis įmonės pranašumas jau yra konkurencingumas?

  • Komunikacijos Referatai
  • 2013 m.
  • 10 puslapių (2117 žodžių)
  • Komunikacijų referatai
  • Microsoft Word 273 KB
  • Produktyvumas ir konkurencingumas žinių visuomenėje
    10 - 4 balsai (-ų)
Produktyvumas ir konkurencingumas žinių visuomenėje. (2013 m. Rugsėjo 10 d.). http://www.mokslobaze.lt/produktyvumas-ir-konkurencingumas-ziniu-visuomeneje.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 03 d. 04:29