Profesinės komunikacijos egzamino atsakymai


Komunikacijų konspektas. Mokslinio teksto samprata. Komunikacija yra procesas. Komunikacijos proceso elementai. Yra trys komunikacijos lygiai. Asmeninis bendravimas arba intrapersonalinis. Tarpasmeninis bendravimas. Masinis bendravimas. Komunikacijos srautai. Vertikali komunikacija būna. Horizontali komunikacija kaip. Pokalbio etapai. Pokalbio valdymas. Klausymosi kliūtys. Efektyvaus klausymosi žingsniai. Kaip spręsti konfliktines situacijas. Svarbiausi komponentai ruošiant viešą kalbą. Neverbalinės kūno kalbos valdymas. Klausytojų dėmesio valdymas 6 klausymosi etapai. Video įrašai. Stendiniai bloknotai. Kreipimasis į asmenį. Rašant. Tarp eilučių. Pozityvumą kuria. Tikslingumas Rišlumas. Glaustumas Būtina vengti. Lengvai skaitomas stilius. Tinkama laiško forma.


Parafrazė nuo referato skiriasi tuo, kad perfrazuodami kitų autorių turinį privalome jį pateikti tokia pačia tvarka, kaip autoriaus pasakyta, jokios atrankos čia nėra (tuo parafrazė skiriasi nuo referato).

Aprašant ir apibūdinant pateikiami svarbūs duomenys apie tyrimo objektą, jo ypatybes.

Atpasakojimu, pasakojimu, aptarimu perteikiama eiga, todėl šie būdai dažnesni istorijos mokslo darbuose ir rečiau naudojami fiziniuose moksluose.

Analizė leidžia sistemiškai išskaidyti temą, medžiagą, tekstą. Analizuojant būtina nurodyti jos tikslą, pagrindą (teoriją, modelį), kriterijus.

Interpretacija atskleidžia objekto supratimą ir dažnai naudojama kartu su referatu, citatomis, analize. Diskusija naudojama tada, kai norima iškelti skirtingus požiūrius ir argumentus. Ji gali būti naudojama apibūdinant ankstesnius kitų autorių darbus. Taip aprašant literatūrą būtina nusibrėžti diskusijos tikslą ir temą, padaryti išvadas

Komunikacijos srautai:Vertikali komunikacija - viršus ( apačia – dažniausia komunikacijos forma organizacijoje, kai aukštesnes pareigas užimantys darbuotojai kreipiasi į pavaldinius (susirinkimas, telefoninis pokalbis, informaciniai laiškai, skelbimai ir pan.).Horizontali komunikacija - apačia ( viršus – užtikrinamas grįžtamasis ryšys (ataskaitos, pranešimai, pasiūlymai, profesinių sąjungų leidiniais).

Dažniausiai naudojant netiesioginius informacijos perdavimo kanalus;

Horizontali komunikacija kaip:koordinavimas, keitimasis informacija, pasitarimai, problemų sprendimo grupės.

Pokalbio etapai:• Pradžia Postūmis• Pagrindas• Grįžtamasis ryšys• Užbaigimas

Pokalbio valdymas:• Atidumas• Lankstumas• Atvirumas• Empatija• Pozityvumas• Betarpiškumas• Orientaciją į pašnekovą

• Savo kritikuojantį teiginį, jeigu įmanoma, formuluokite pozityviai.• Pasitelkite savo jausmus ir mintis, tai padeda kritikuoti veiksmų atlikimą, o ne asmenį.• Stenkitės pateikti savo nuomonę nekritikuodami.• Dėmesį sutelkite ne į asmenį, o į įvykį arba elgesį.• Venkite nurodinėjimo ar liepimo, vietoj to pabrėžkite galimas alternatyvas.• Kritikuokite veidas į veidą, jeigu įmanoma, vienumoje.

  • Komunikacijos Konspektai
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 8 puslapiai (1329 žodžiai)
  • Komunikacijų konspektai
  • Microsoft Word 26 KB
  • Profesinės komunikacijos egzamino atsakymai
    10 - 2 balsai (-ų)
Profesinės komunikacijos egzamino atsakymai. (2016 m. Sausio 08 d.). http://www.mokslobaze.lt/profesines-komunikacijos-egzamino-atsakymai.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 11 d. 10:12