Profesinės praktikos atasikaita viešbutyje


Turizmo praktikos ataskaita. Įvadas. Viešbutis „Algiro hotel“. Viešbučio charakteristika. Apgyvendinimas. Maitinimas. Masažas. Konferencijų salė. Viešbučio „Algiro hotel“ valdymo struktūra. Viešbučio darbuotojų veiklos. Viešbučio paslaugų teikimo procesas. Viešbučio „Algiro hotel“ reklama ir konkurentai. Dokumentai reglamentuojantys viešbučio veiklą. Praktinio darbo įgūdžiai. Išvados. Literatūra ir kiti šaltiniai.


Apgyvendinimo paslauga pastaruoju metu yra gana aktyvi. Žmonės keliauja ir apsistoja viešbučiuose. Jame žmogus gauna ne tik nakvynės paslaugą, bet ir poilsio, saugumo ir komforto jausmą. Šiame darbe pateiksiu savo pirmosios profesinės praktikos veiklos analizę, kurią atlikau Kauno viešbutyje „Algiro Hotel“ nuo birželio 1 d. iki birželio 26 d.

Uždaroji akcinė bendrovė „Algiro Hotel“ yra 3-jų žvaigždučių, ekonominės klasės viešbutis, kuris buvo įkurtas 2014 metais. Šis viešbutis išsiskiria malonia ir draugiška atmosfera, leidžia mėgautis ypatingu prabangos ir komforto deriniu. Įmonės pagrindinė paslauga yra apgyvendinimas, papildoma: maitinimas, masažas, konferencijų salė. Viešbutis nepriklauso jokiai profesinei asociacijai. Viešbutis įsikūręs prestižiniame Kauno rajone - Žaliakalnyje. Dėl patogios viešbučio lokacijos miesto centre, visas parduotuves ir restoranus galima pasiekti pėsčiomis maždaug per 10 minučių. UAB „Algiro Hotel“ viešbučio svečiai gali nemokamai naudotis automobiliams ir autobusams skirta stovėjimo aikštele. Viešbutyje galima atsiskaityti grynaisiais pinigais bei Visa-Eurocard, MasterCard, American Express kortelėmis.

Viešbučio „Algiro Hotel“ didžiausias pajamų šaltinis yra apgyvendinimas. Viešbutyje yra 22 kambariai. Viešbutis siūlo apsistoti šiuolaikiškuose, patogiuose ir stilingai įrengtuose kambariuose. Galima rinktis vienvietį, dvivietį su viena dvigule lova, dvivietį su dviem atskirom lovom, trivietį ir šeimai skirtą kambarį. Viešbutis taip pat siūlo specialiai judėjimo negalią turintiems žmonėms pritaikytą kambarį. Viešbutis apsistojusiems savo svečiams nuolaidas taiko pagal sezoną ir viešbučio užimtumą.

„Algiro Hotel“ viešbutyje yra nemokami pusryčiai, kurie darbo dienomis būna nuo 7 iki 10 valandos ir savaitgaliais nuo 8 iki 11 valandos. Viešbutyje neapsistojusiam žmogui pusryčiai kainuos 4 eurus, o vaikui 3 eurus. Viešbutyje kiekvieną dieną būna skirtingi karšti patiekalai.

Viešbutis siūlo atpalaiduojamąjį viso kūno masažą, aromaterapinį, medaus, sportinį, kojų, pėdų, nugaros, juosmens, kaklo, pečių, rankų, galvos bei veido masažą. Apsistojus viešbutyje daugiau nei 5 naktis, taikoma 10 % nuolaida masažui.

Viešbutyje dirba 10 darbuotojų: direktorius, direktoriaus asistentė - administratorė, 3 administratoriai, buhalterė, 2 kambarinės, pusryčių ruošėja - padavėja, masažuotojas.

Direktorius (viešbučio savininkas) atsakingas už naujų darbuotojų priėmimą/ atleidimą, taip pat išleidžia darbuotojus atostogų, dalyvauja pokalbiuose ieškant naujų darbuotojų. Direktoriaus asistentė - administratorė yra atsakinga už viešbučio internetines svetaines, kasos aparatą, apskaitą, sutartis, sąskaitų - faktūrų išrašymus, potencialių klientų paiešką, svečių priėmimą, svečių išvykimą, rezervacijų darymą, turi stebėti, kad viešbučio bare nesibaigtų gėrimai, juos užsakyti, dalyvauja pokalbiuose ieškant naujų darbuotojų, turi ryte padėti pusryčių ruošėjai - padavėjai padengti švedišką stalą (sudėti maistą, įrankius).

Profesinės praktikos atasikaita viešbutyje. (2015 m. Lapkričio 24 d.). http://www.mokslobaze.lt/profesines-praktikos-atasikaita-viesbutyje.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 05 d. 10:43