Profesinės praktikos UAB „Baltic clipper“ kelionių agentūroje ataskaita


Turizmo praktikos ataskaita. Įvadas. Įmonės charakteristika. Rekvizitai. Kauno filialas. Įmonės vykdomos veiklos. Pagrindinės paslaugos. Papildomos paslaugos. Poilsinės ir pažintinės kelionės. Įmonės veiklą reglamentuojantys dokumentai. Įmonės valdymas. Įmonės padaliniai. Avia. lt. Komercijos. Marketingo. Buhalterijos. Informacinių technologijų. Skatinimo sistema. Komunikacija įmonėje. Įmonės klientų segmentai. Įmonės marketingo veikla. Rėmimas. Konkurentai. BCG matrica. Kokybės užtikrinimo programa. Išvados. Literatūros sąrašas.


Plėtoti supratimą apie profesinę veiklą, sąveikoje su profesine aplinka.

„Baltic Clipper“ – jau 20-us metus sėkmingai dirbanti viena didžiausių verslo ir poilsio kelionių organizavimo paslaugų teikėjų Lietuvoje ir Baltijos šalyse. Teikiamas visapusiškas paslaugų spektras, atitinkantis verslo įmonių poreikius. Įmonės teisinė forma – uždaroji akcinė bendrovė.

„BCD Travel“ veikia daugiau kaip 95-iose pasaulio šalyse 6-iuose kontinentuose. Metinė kompanijos apyvarta – 20,8 mlrd. JAV dolerių. BCD Travel yra viena iš trijų didžiausių sėkmingai veikiančių globalių kelionių valdymo kompanijų.

Dešimtyje kompanijos biurų šiuo metu dirba apie 75 aukštos kvalifikacijos specialistų. Vidutinė įmonės kelionių organizavimo ekspertų patirtis – 8 metai. Minimali darbuotojų kaita užtikrina nuoseklų klientų poreikių išmanymą ir sėkmingą ilgalaikį bendradarbiavimą.

„Baltic Clipper“ kelionių agentūra turi dvi narystės grupes: IATA – tarpautinę oro vežėjų asociaciją ir LTA – Lietuvos turizmo asociaciją.

2.4 Įmonės veiklą reglamentuojantys dokumentai

Pagal Lietuvos turizmo įstatymo 3 skirsnį:

Parduoda visus aviabilietus, užsakinėja viešbučius ir išnuomoja automobilius tik internetu.

Organizuoja paslaugų pardavimus, sudaro sutartis su verslo klientais, atlieka pardavimų analizę.

Atlieka rinkos tyrimus, formuoja įmonės asortimentą, ruošia reklaminę medžiagą.

Fiksuoja firmos ūkines operacijas, apskaičiuoja darbuotojų atlyginimą, apmoka gautas sąskaitas-faktūras, kontroliuoja firmos sąskaitų likučius banke, vykdo ilglaikio turto apskaitą, apskaičiuoja ir analizuoja finansinės veiklos rezultatus.

Įmonė investuoja į savo darbuotojų visapusišką pasitenkinimą darbo vieta bei tobulėjimu, todėl darbuotojai gauna priedus, kurie priklauso nuo rezultatų, taip motyvuodama juos siekti geresnių pardavimo rezultatų. Taip pat darbuotojai išvyksta į darbo komandiruotes, kuriose susipažįsta iš arti su savo teikiamomis paslaugomis ir taip gali vėliau klientui pasiūlyti geriausią variantą, kuris atitiktų visus kliento lūkesčius. Komandiruotėse taip pat darbuotojai gauna progą šiek tiek atsipalaiduoti, pakeliauti, pagyventi prabangiausiose viešbučiuose.

Įmonė vykdo įvairius kalbos kursus, nes kalbų mokėjimas turizmo versle yra neišvengiama. Darbuotojai taip pat gali vieni su kitais susipažinti per įmonės rengiamus vakarėlius, kurie vyksta du kartus per metus.

Pagal diagramą matoma, jog „Baltic Clipper“ kelionių agentūroje daugiausia lankytojų nuo 41 iki 50 metų. Tokio amžiaus žmonės įsigyja keliones daugiausiai, nes turi tvirtus finansinius pamatus ir bei nori pažinti pasaulį, ko gal būt negalėjo padaryt anksčiau.

Pagal diagramą, galima teigti, kad daugiausia į „Baltic Clipper“ kelionių agentūrą Kaune atvykusių klientų buvo vietiniai. Taip pat pasitaikė klientų iš Vilniaus, Klaipėdos, Šiaulių bei Panevėžio. Šiuose miestuose taip pat yra „Baltic Clipper“ filialų, tačiau klientai yra nenuspėjami ir galbūt viešnagės metu Kaune nusprendė įsigyti kelionę.

Žmonės iš prigimties nori kuo daugiau pamatyti, pažinti, pakeliauti bei pailsėti. Pagal diagramą „Baltic Clipper“ kelionių agentūroje daugiausiai parduodamos poilsinės kelionės nes jų pasiūla ir pasirinkimas yra platus. Taip pat ir populiarios pažintinės kelionės, žmonėms įdomu keliauti ir tuo pačiu metu sužinoti ar pamatyti ką nors naujo. Vasaros sezonu taip pat populiaru kruizai, kuriuose gali mėgautis prabanga bei jūros ramybe.

Kelionių agentūra taip pat sudarius sutartį su ryšio operatoriumi „Omnitel“, kuri yra naudinga klientams, nes turint „Omni ID“ kortelę – taikoma:

5 % nuolaida poilsio ir pažintinėms kelionėms lėktuvu su kelionių operatoriais "Novaturas" ir "Tez Tour";

  • Turizmas Praktikos ataskaitos
  • 2015 m.
  • Lietuvių
  • 21 puslapis (3320 žodžių)
  • Kolegija
  • Turizmo praktikos ataskaitos
  • Microsoft Word 81 KB
  • Profesinės praktikos UAB „Baltic clipper“ kelionių agentūroje ataskaita
    10 - 5 balsai (-ų)
Profesinės praktikos UAB „Baltic clipper“ kelionių agentūroje ataskaita. (2015 m. Gruodžio 07 d.). http://www.mokslobaze.lt/profesines-praktikos-uab-baltic-clipper-kelioniu-agenturoje-ataskaita.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 19:29