Programavimas 10 klasei


Informatikos skaidrės. Programavimas. Algoritmas. Rezultatai. Galutiniai duomenys. Pradiniai duomenys. Argumentai. Tarpiniai duomenys. Konstantos. Algoritmų savybes. Programavimo kalba. Programavimas. Struktūrinis programavimas. Programavimo aplinka. Kompiliatorius. Mano Buitinis Algoritmas. Programos struktūra. Programavimo stilius ir kultūra.


Duomenys, kurie gaunami atlikus algoritmą, vadinami rezultatais.

Duomenys, kurie gaunami atlikus algoritmą, vadinami galutiniai duomenys.

Duomenys , kurie žinomi prieš atliekant algoritmą, vadinami argumentais.

Kebabas. Pradiniai duomenys: Lavašas, padažas, keptos vištienos krūtinėlės , druskos, sutarkuoto kopūsto, pomidorų, agurkų Algoritmas: Į lavašą sudedam mėsa , sutarkuotą kopūstą, pomidorus ir agurkus. Viską susukam. Įdedam i orkaite ir kaitinam 180c temperatūroje 20 minučių. Rezultatas: Iškeptas kebabas.

Ja lemia programavimo kalba. Vienos kalbos yra griežtos struktūros, kitose leistinos alternatyvos. Programos struktūrai turi įtakos ir programavimo technologija.

  • Informatika Skaidrės
  • 2014 m.
  • Arvydas
  • 17 puslapių (383 žodžiai)
  • Informatikos skaidrės
  • MS PowerPoint 960 KB
  • Programavimas 10 klasei
    10 - 2 balsai (-ų)
Programavimas 10 klasei. (2014 m. Lapkričio 07 d.). http://www.mokslobaze.lt/programavimas-10-klasei.html Peržiūrėta 2017 m. Gegužės 27 d. 11:16