Programavimas špera


Informatikos Špera. Procedurin_s (Assembler, ankstyvos, Fortran versijos). Strukturin_s (Pascal, C, Fortran, Basic, COBOL). Strukturinio programavimo požymiai. Strukturinio programavimo taisykl_s. Strukturinio programavimo modelio problema. Realaus pasaulio modeliavimas. Fiziniai objektai. _ Kompiuterio aplinka. Žmogiški objektai. Jei klas_je yra keli konstruktoriai, sakoma, kad konstruktorius yra. Perkrautas (overloaded). C++ klas_s elementu požymiai. Destruktoriaus savyb_s. Draugiška funkcija nepaveldima. Taisykl_s, taikomos draugiškoms klas_ms. Visos objekto funkcijos gali naudotis rodykle this, kuri rodo i pati objekta. Tokiu. Virtualios funkcijos naudojamos tuomet, kai tuo paciu pavadinimu. Egzistuoja funkcijos tiek bazin_je tiek ir išvestin_se klas_se.

  • Informatika Šperos
  • 2013 m.
  • 4 puslapiai (3679 žodžiai)
  • Informatikos šperos
  • Microsoft Word 375 KB
  • Programavimas špera
    10 - 3 balsai (-ų)
Programavimas špera. (2013 m. Rugsėjo 22 d.). http://www.mokslobaze.lt/programavimas-spera.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 06 d. 08:14