Programavimo kursinis žaidimas gyvatėlė


Informatikos kursinis darbas. Įvadas. Užduoties formulavimas. Tikslai. Uždaviniai. Rezultatai ir išvados. Literatūra.


Kursiniam darbui, pasirinkau visiems gerai žinomą gyvatėlės žaidimą. Žaidimas bus rašomas C++ kalba. Ši kalba atsirado praėjusio amžiaus 8-jame dešimtmetyje – tuomet, kai pradėjo plisti objektinio programavimo idėjos. Jos kūrėjas Bjarne Stroustrup iš “Bell laboratories” papildė C kalbą objektinio programavimo priemonėmis. Programavimo kalba C++ yra viena populiariausių iš visų modernių programavimo kalbų. Tuo pačiu ji nėra iš pačių paprasčiausių. norint ja perprasti, reikia įdėti daug pastangų. Kita vertus ji yra labai funkcionali ir universali. Turint atitinkamą kiekį žinių galima kurti tiek konsolines programas, tiek grafinę sąsają turinčias programas taip pat net 2D ar 3D žaidimus pasitelkiant tam tikras bibliotekas.

Darbo tikslas – sukurti programą, kuri bus panašį į visiems labai gerai pažįstamą žaidimą gyvatėle.

Tikėtinas rezultatas – programa, kuri bus paprasta, veiks sklandžiai ir leis prisiminti gyvatėlės žaidimą, kurį kiekvienas tikrai yra žaidęs.

Užduotis – sugalvoti programos realizacijos algoritmą, kurio pagalba, galima bus suprogramuoti C++ programavimo kalba pilnai veikiančią programą, kuri atitiktu apibrežtus veikimo tikslus.

Užduoties analizė – parašyti programą, kuri atliktu šiuos veiksmus:

•Sukurtų gyvatėles lauką ir gyvatėlę

•Gyvatėlė judėtų, valgytų maistą.

•Taškų skaičiavimas.

•Programos testavimas.

•Žaidimao žaidimas konsolėje.

Programavimo kursinis žaidimas gyvatėlė. (2015 m. Kovo 03 d.). http://www.mokslobaze.lt/programavimo-kursinis-zaidimas-gyvatele.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 11 d. 04:28