Programų sistemų inžinierija 1 laboratorinis


Aptarnavimo sistemos koncepcinis verslo modelis. Aptarnavimo sistemos konceptualus verslo modelis. Programu sistemos laboratorinis. Koncepcinis verslo modelis.

Informatikos laboratorinis darbas. Įvadas. Programų sistemos pavadinimas. Dalykinė sritis. Probleminė sritis. Naudotojai. Darbo pagrindas. Naudoti dokumentai. Esminės užduotys ir jų vykdymo scenarijai. Koncepcinis verslo modelis. Bendroji verslo schema. Verslo scenarijus. Esminės užduotys. „užduoties „pirkti įėjimo bilietą“ modelis“ turinys ir stuktūra. Užduoties. „pirkti įėjimo bilietą“ modelis. Užduoties. „užsakyti paslaugas“ modelis. Použduoties. „apmokėti sąskaitą“ modelis. Struktūrinis dalykinės srities modelis. Dinaminis dalykinės srities modelis. Išvados.


Darbo koncepcinis verslo modelis paskirtis yra pateikti nuoseklų ir išsamų dalykinėje srityje vykstančio verslo proceso modelį, kurį būtų galima pandokumentas yra parengtas kaip programų sistemų inžinerijši verslo schema aprašo pramogų parko veiklą, esmines užduotis, taip pat sąveika tarp agentų ( klientas, kasininkas, personalas ). Norint užeiti į pramogų parką, reikia pirmiausiai susimokėti, tada bus išduotas bilietas. Apsidairęs, klientas gali užsisakyti paslaugas, pvz. : gėrimus, užkandžius, atrakcionus, vandens pramogas. Užsisakęs kokią nors paslaugą, klientas atsiskaito vietoje, pagal pasirinkimą: grynaisiais po sąlyga: klientapateikiamas yra paaiškinamasis pav. Tekstas, kurį su8 pav. Pateikta objektų diagrama, kuri modeliuoja verslo sistemos objektų ryšius. Yra atskirai parodytas bilieto pirkimas ir paslaugos užsakymas. Kliento ir kasininko ryšys siejamas su įėjimo mokesčiu, kasininkas pateikia bilietą, o klientas už jį moka. Kliento ir personalo ryšį sąveikauja užkandžiai, gėrimai, pirtyspirmajame darbe iškeltos hipotezės apie grėsmes ir problemas kylančias verslo procesui pasitvirtino. Analizuojamas verslo procesas yra menkai kompiuterizuotas, egzistuoja nepatogus atsiskaitymas už paslaugas, ilgėja klientų aptarnavimo laikas.

Siūloma kompiuterizuoti kliento aptarnavimo sistemą, įdiegiant personalo darbo optimizavimo sistemą su apyrankėmis, kurių pagalba atsiskaitymas už paslaugas vyks tik vieną kartą kliento apsilankymo pabaigoje.

Dalykinės srities statinės strūkturos klases kasininkas ir personalas siūloma realizuoti atitinkamomis sisteminėmis klasėmis.

Programų sistemų inžinierija 1 laboratorinis. (2011 m. Balandžio 27 d.). http://www.mokslobaze.lt/programu-sistemu-inzinierija-1-laboratorinis.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 11 d. 12:07