Projekto „Raudondvario plentas“ įvertinimas


Turizmo kursinis darbas. Įvadas. Projekto koncepcija. Projektų valdymo raida. Projektų savybės. Projektų klasifikavimas. Projektų gyvavimo ciklas. Projekto dalyviai. Raudondvario plento rekonstrukcijos projektas. Projekto planavimas ir svarba. Projekto vadovas. Kalendorinis planavimas. Atsakomybės paskirstymas. Finansavimas. Europos Sąjungos struktūriniai fondai. Prognozės įvertinus projektą. Projekto vertė. Sėkmingas projektas. Išvados. Literatūros sąrašas.


Augantis pragyvenimo lygis leidžia vis didesniam gyventojų skaičiui savo patogumui įsigyti automobilius. To pasekoje, daugeliui gyventojų iškyla ne vienas opus klausimas dėl automobilių priežiūros, degalų kainų, kelių būklės ir t.t. Visi nori važinėti tvarkingais ir prižiūrėtais keliais. Kiekvienas miestas kaip išmanydamas stengiasi puoselėti ir gerinti kelių būklę, vardan valstybės ir gyventojų gerovės. Tam rengiami įvairūs projektai, ieškomi geriausi sprendimai, rėmėjai bei galimas finansavimas.

Vyriausybė bando spręsti šį klausimą ir stengiasi gerinti Kauno miesto gatvių būklę. Į gatvių tvarkymą ir rekonstrukciją bus investuojami dešimtys milijonų litų. Tai vienintelis receptas, kaip ženkliai pagerinti miesto gatvių būklę. Vienas iš tokių projektų – Raudondvario plento rekonstrukcija. Tai bene daugiausiai kainuojantis projektas, tačiau būtinas, nes vietomis Raudondvario plento asfalto dangos storis siekia vos 4 cm. Ši, viena judriausių miesto kelių atkarpų bene labiausiai vairuotojus varo į neviltį, nes taip gaišinamas jų laikas bei netausojami automobiliai.

Darbo tikslas: įvertinti Raudondvario plento rekonstrukcijos projektą.

Projektams būdingas naujumas, nepakartojamumas, jie turi griežtą pradžios ir pabaigos laiką. Kiekvienas projektas orientuotas į sistemos esminius pokyčius, plėtrą.

Nepriklausomai nuo veiklos srities, kurioje įgyvendinami ar rengiami įgyvendinti projektai, galima išskirti būdingas jų savybes.

projekto įgyvendinimo fazė, apimanti projektų darbų realizavimą (pvz. Suprojektuoto objekto statyba);

numato tinkamas efektyviai darbų atlikimo kontrolės procedūras;

leidžia per trumpą laiką, mažiausiomis pastangomis, pasiekti optimalių rezultatų.

Prasčiausios būklės yra Raudondvario plentas, šią gatvę nuspręsta rekonstruoti atskirai, nes šis projektas reikalauja didelių išlaidų.

Suformavus projekto komandą, projekto planai ir tvarkarasčiai patikslinami. Griežtai nustatomi informacijos srautai tarp projekto vadovo ir organizacijos vadovybės, jos skyrių, komandos narių bei užsakovų. Projekto komanda viso projekto vykdymo laikotarpiu reguliariai, aiškiai ir detaliai informuojama apie visus projekto eigos klausimus. Projekto vykdymo metu projekto vadovas rengia pasitarimus su projekto komanda bei suinteresuotomis šalimis.

Kadangi Kauno gatvių būklė prasta, visiškai suprantama, kad darbams prireiks daugybės lėšų. Vien atsižvelgiant į tai, kad bus rekonstruojama net 7,5 km. ilgio kelio atkarpa, o kur dar išlaidos požeminėms komunikacijoms, šaligatviams bei gatvių apšvietimui. Preliminariais skaičiavimais Raudondvario plento rekonstrukcija gali kainuoti apie 80-90 mln. Lt. Tikslesnė suma paaiškės parengus techninį rekonstrukcijos projektą. Projektavimo darbams taip pat reikėtų papildomų lėšų. Raudondvario pl. rekonstrukcijos techninio projekto parengimui - 1,8 mln. Lt. Parengus techninį rekonstrukcijos projektą bus kreipiamasi dėl ES struktūrinių fondų paramos skyrimo iš 2014-2020 m. finansavimo laikotarpio ir skelbiamas statybos rangovo konkursas.

Kadangi projektas dar tik bus pradėtas įgyvendinti 2015 metais, išanalizuoti gautiną projekto vertę sunku. Nėra nustatytos nei tikslios išlaidos, nei darbų vykdytojai, nei projekto vadovas. Todėl šiame skyriuje apžvelgsiu kokios tikimasi projekto vertės po įgyvendinimo ir kaip turi atrodyti sėkmingai įgyvendintas projektas.

Suremontavus miesto gatvę pagerės eismo sąlygos, sumažės kelionės laiko sąnaudos, kas tuo pačiu sąlygos mažesnį transporto priemonių išmetamų teršalų kiekį į aplinką. Taip pat rekonstravus plentą sumažės dulkėtumas, triukšmas, šalia šių gatvių gyvenantiems gyventojams.

Lygesnė danga sumažins autotransporto priemonių eksploatacines išlaidas. bus užtikrintas ilgesnis kelio dangos tarnavimo laikas bei sumažintos Savivaldybės gatvių priežiūros eksploatacinės išlaidos duobių „lopymui“.

Taip pat padidės eismo saugumas bei kitų autoįvykių tikimybė.

Dažniausiai projektų įgyvendinimo rezultatus įvertina atskira konsultacinė įmonė kartu su projektą inicijavusia institucija. Susumuojant galutinius projekto rezultatus, vertinami šie pagrindiniai dalykai:

Raudondvario plente matyti itin dideli plyšiai, didelės ir dažnos kelio dangos bangos, gilios provėžos. Duobėtos, banguotos kelio dangos atkarpos vietomis driekiasi ilgesniu nei 1 metro atstumu. Daugelis gatvėje esančių lopų yra visiškai suirę. Gyventojai važiuodami Raudondvario plentu rizikuoja netik savo automobiliu, bet savo ir aplinkinių sveikata. Todėl, šis kelio ruožas yra būtinas rekonstruoti.

  • Turizmas Kursiniai darbai
  • 2015 m.
  • Lietuvių
  • 21 puslapis (3676 žodžiai)
  • Universitetas
  • Turizmo kursiniai darbai
  • Microsoft Word 38 KB
  • Projekto „Raudondvario plentas“ įvertinimas
    10 - 2 balsai (-ų)
Projekto „Raudondvario plentas“ įvertinimas. (2015 m. Lapkričio 16 d.). http://www.mokslobaze.lt/projekto-raudondvario-plentas-ivertinimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 10 d. 03:20