Projektų valdymas (2)


Vadybos referatas.

Projektų sąvoka. Integracijos valdymas. Srities valdymas. Laiko valdymas. Kokybės valdymas. Išlaidų kaštų valdymas. Rizikos valdymas. Žmogiškųjų išteklių valdymas. Kontraktų valdymas. Informacijos ir komunikacijos valdymas. Suinteresuotų šalių valdymas. Projekto inicijavimas “. Projekto planavimas “. Projekto vykdymas “. Projekto kontrolė “. Projekto uždarymas “ –. Projektų valdymo metodai. Projektų modeliavimas. Tinklinio planavimo ir valdymo metodas. Projektų laiko analizė. Projekto išteklių analizė. Išteklių paskirstymas. Išlaidų planavimo metodai. Pasyvusis išlaidų planavimo. Aktyvusis metodai. Pasyvusis būdas. Projektų monitoringas. Išlaidų kontrolė. Rizikos valdymo metodai. Kokybės valdymo modelis. Projektų valdymo organizavimo metodai. Konfliktų valdymo metodas. Pasikeitimų valdymo metodas. Kontraktų valdymai.


Pradedant kalbėti apie projektų valdymą, reikia suprasti, kad tai yra labai universalus mokslas. Projektai yra gan artimai susiję su organizacijų vykdoma veikla, jų plėtra ar numatomomis pertvarkomis.

Kad suprastume kas yra projektų valdymas, pirmiausia turėtume išsiaiškinti kas yra projektas. ir kaip tas projekto sąvokas apibūdina įvairūs autoriai.

Apibendrinant projektas - tai individualios arba kolektyvinės pastangos, kurios aiškiai suplanuotos ir nukreiptos konkretaus tikslo pasiekimui. Projektas turi apibrėžtą pradžią ir pabaigą; turi finansavimą; turi įgyvendinimui reikalingus išteklius. Projektas taip pat apima bet kokią veiksmų ir užduočių seką, kurie turi tam tikrus tikslus, kuriuos pasiekti galima suformulavus tam tikrus uždavinius.

Projektų valdymo žinyne (PMBOK Guide, 2000) aprašomos projektų valdymo žinios ir valdomi aspektai pagal projektų sudedamuosius procesus. Šie valdymo procesai yra skaidomi į devynis projektų valdymo sistemos posistemių sritis:

Integracijos valdymas – apibūdina procesus, reikalingus siekiant užtikrinti, kad įvairūs projekto elementai būtų tinkamai koordinuojami. Šis valdymas apima tokias dalis kaip: plano rengimą, projekto plano vykdymą ir integruotos kontrolės pakeitimą.

Srities valdymas – apibūdina procesus, reikalingus užtikrinti, kad projektas būtų užbaigtas sėkmingai. Šis valdymas susideda iš inicijavimo, apimties (srities) planavimo, srities apibrėžimo, jos patikrinimo bei jos kontrolės.

Laiko valdymas – apima darbų etapų nuoseklumo bei trukmės nustatymą, kalendorinio plano sudarymą, darbų bei projekto baigimo terminus, vykdymo kontrolės patikras bei kita.

Kokybės valdymas – apima visas projekto gyvavimo fazes ir valdomus elementus (parametrus) ir yra vykdomi nustačius reikalavimus bei tam tikrus standartus projekto kokybei.

Išlaidų (kaštų) valdymas – svarbiausias valdomas projektas. Jis apima išteklių planavimą, preliminarų išlaidų vertinimą, išlaidų sąmatos sudarymą, pinigų srautų nustatymą bei kita.

  • Vadyba Referatai
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 8 puslapiai (1607 žodžiai)
  • Vadybos referatai
  • Microsoft Word 410 KB
  • Projektų valdymas (2)
    10 - 10 balsai (-ų)
Projektų valdymas (2). (2016 m. Balandžio 12 d.). http://www.mokslobaze.lt/projektu-valdymas-2.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 11 d. 14:01