Propaganda ir įvaizdžio kūrimas


Vadybos referatas. Įvadas. Komunikacijos procesas. Propagandos samprata. Organizacijos įvaizdžio kūrimas. Reklamos samprata. Viešieji ryšiai. Išvados. Literatūros sąrašas.


Temos aktualumas. Propaganda ir įvaizdžio kūrimas užima svarbią vietą šiuolaikiniame pasaulyje. Propaganda – tai tam tikros informacijos skleidimas įvairiomis medijų priemonėmis siekiant paveikti visuomenę. Propaganda ir įvaizdžio kūrimas – tai ne tik kasdienio visuomeninio gyvenimo dalis, bet ir vienas svarbiausių šių dienų procesų, be kurio neišsiverstų nė viena organizacija. Propaganda yra sąmoningas, metodiškas ir nuoseklus asmenų įtikinėjimas siekiant juos priversti atlikti tam tikrus veiksmus, ugdyti jų mąstymą ir tapatybę, elgesio formas ir vertybes, dėl to propaganda yra glaudžiai susijusi su žmonių įtikinėjimu, manipuliavimu jais, reklama, agitacija ir viešaisiais ryšiais. Visos šios masinės komunikacijos priemonės skleidžia propagandą ir kuria institucijų, kurios publikuoja masinę informaciją, įvaizdį. Dėl šios priežasties svarbu išsiaiškinti kaip propaganda veikia visuomenę ir kaip organizacijoms sukurti teigiamą savo įvaizdį žmonių akyse.

Šiame darbe bus plačiau nagrinėjami pagrindiniai visuomeninės informacijos skleidimo būdai, aiškinamasi kaip jų dėka kuriamas organizacijos įvaizdis ir kaip tam tikrą organizaciją visuomenė identifikuoja.

Darbo problema – propagandos efektyvumas ir norimo organizacijos įvaizdžio kūrimo būdai. Norint, kad įvairiomis medijų priemonėmis skleidžiama informacija paveiktų visuomenę ir priverstų žmones pakeisti savo nuomonę apie tam tikras institucijas ar visuomeninius reiškinius, būtina išsiaiškinti kaip tinkamai pasiekti ir įtikinti savo tikslinės grupės atstovus.

Probleminiai klausimai:

1)Kaip propaganda veikia visuomenę?

2)Kokiomis priemonėmis kuriamas organizacijos įvaizdis?

3)Kaip sukurti norimą organizacijos įvaizdį?

Darbo objektas – propaganda ir organizacijos įvaizdžio kūrimas.

Darbo tikslas – nustatyti kaip propaganda veikia visuomenę ir kaip padeda kurti tam tikrų institucijų įvaizdį visuomenės sąmonėje.

Darbo uždaviniai :

1)Apibūdinti propagandos daromą įtaką visuomenės nuomonės kūrimui;

2)Išanalizuoti įvaizdžio kūrimo priemones;

Darbo metodas: literatūros šaltinių analizė.

  • Vadyba Referatai
  • 2015 m.
  • 18 puslapių (4408 žodžiai)
  • Universitetas
  • Vadybos referatai
  • Microsoft Word 857 KB
  • Propaganda ir įvaizdžio kūrimas
    10 - 5 balsai (-ų)
Propaganda ir įvaizdžio kūrimas. (2015 m. Kovo 05 d.). http://www.mokslobaze.lt/propaganda-ir-ivaizdzio-kurimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 07:50