Protingo namo paklausa


Marketingo tyrimas. Įvadas. Tyrimo metodologija. Duomenų analizė. Išvados. Literatūra.


Pažintiniai pasirenkami tada, kai reikia bendro supratimo apie problemą, galimus alternatyvius sprendimus ir kintamuosius, kuriuos reikia įvertinti. Dažnai nėra pradinių duomenų, kuriais būtų galima remtis. Pažintinių tyrimų hipotezės yra netikslios, nekonkrečios arba visai jų nėra. Šie tyrimai yra naudingi tik tada, kai siekiama nustatyti tiriamų klausimų prioritetus, aiškintis praktines tyrimų vykdymo problemas, į kokius būtent klausimus respondentai sugebės atsakyti, kas trukdo susieti su potencialiais respondentais, kada reikia atlikti tyrimus.

Šiam tyrimui šis metodas yra priimtiniausias, nes siekiama išsiaiškinti kokios priemonės naudojamos motyvuojant respondentus, o hipotezės yra netikslios.

Kai tyrimo metodas pasirinktas, reikia pradėti rinkti pirminius duomenis. Šiuo atveju atliekamas kiekybinis tyrimas, todėl pirminė informacija bus gaunama struktūrizuotos apklausos būdu. Apklausa – tai susistemintos informacijos iš respondentų, pateikus anketą, raštiška apklausa. Anketoje dominuoja trijų tipų klausimai: atviri, uždari ir dichotominiai. Atsakinėdamas į atviro tipo klausimą, respondentas turi atsakyti savo paties žodžiais, o uždaro tipo klausimuose atsakinėtojo prašoma pasirinkti iš pateiktų atsakymų. Dichotominiai klausimai yra tokie, kai prašoma pasirinkti vieną iš dviejų atsakymų. Prieš prašant užpildyti anketą, respondentai yra supažindinami su tyrimo tikslais. Sudarant anketą įtraukti tokie klausimai, kurie padėtų atsakyti į tyrimo iškeltas hipotezes.

Anketoje pateikiami tokie klausimai:

1.Jūs esate ? Siekiama išsiaiškinti kas daugiau žino apie „Protingo namo“ sistemą.

2.Ar Jūs žinote apie „Protingą namą“? Norima sužinoti ar žino apie sistemą „Protingas namas“.

3.Ar norėtumėte turėti „Protingą namą“? Norima sužinoti kiek apklaustųjų norėtų turėti sistemą „Protingas namas“.

4.Jūsų manymu, kokios informacijos trūksta tam kad įrengti „Protingo namo“ sistemą? Norima išsiaiškinti kokios informacijos trūksta tam, kad įsirengti „Protingo namo“ sistemą.

5.Kur Jus gyvenate? Norima sužinoti kokio tipo pastatuose būtų diegiama sistema „Protingas namas“.

6.Kokias „Protingo namo“ funkcijos norėtum turėti? Norima sužinoti kokių pagrindinių „Protingo namo“ funkcijų reikia respondentams.

7.Kokiu tikslu norite pasiekti su „Protingas namas“? Įvertinkite pagal svarbą nuo 1 iki 5 balų (balų reikšmė: 5- labai svarbu, 4- svarbu, 3- nei svarbu nei nesvarbu, 2- nesvarbu, 1- visai nesvarbu). Siekiama išsiaiškinti dėl ko respondentams reikalinga „Protingo namo“ sistema .

8.Kiek pinigų skirtumėte „Protingas namas“ sistemai įrengti? Norima sužinoti kokio dydžio sumą respondentai galėtų skirti įsirengti „Protingo namo“ sistemą.

9.Kaip manote, ar „Protingas namas“ sistema turi perspektyva Lietuvoje? Norima sužinoti nuomonę apie „Protingo namo“ perspektyvas.

10.Kuo užsiimate? Siekiama išsiaiškinti kuo užsiima respondentai.

11.Jūsų amžius? Siekiama išsiaiškinti koks yra respondentų amžiaus.

  • Marketingas Tyrimai
  • 2015 m.
  • 13 puslapių (1393 žodžiai)
  • Marketingo tyrimai
  • Microsoft Word 216 KB
  • Protingo namo paklausa
    10 - 10 balsai (-ų)
Protingo namo paklausa. (2015 m. Vasario 23 d.). http://www.mokslobaze.lt/protingo-namo-paklausa.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 11 d. 00:31