Provokuojančios reklamos panaudojimas populiarinant naują kultūros produktą


Vadybos kursinis darbas. Įvadas. Reklamos sąmprata ir teoriniai aspektai. Provokuojanti ir neprovokuojanti reklama. Provokuojančios reklamos panaudojimas. Provokuojančios reklamos panaudojimo efektyvumo metodologinio tyrimo metodika ir metodai. Tyrimo strategija. Respondentų atranka. Taikytų metodų pagrindimas. Empirinio tyrimo duomenų analizė. Išvados. Literatūros sarašas. Priedai.


Šiame kursiniame darbe, kurio pavadinimas “Provokuojančios reklamos panaudojimo efektyvumas populiarinant kultūros produktą” nagrinėjamas provokuojančios reklamos panaudojimo efektyvumas. Šiame darbe iškelta hipotezė – provokuojančios reklamos panaudojimas veikia efektyviai, populiarinant kultūros produktą. Pagrindis darbo tikslas – nustatyti provokuojančios reklamos panaudojimo efektyvumą populiarinant kultūros produktą. Darbo uždaviniai - ištirti teorinius reklamos aspektus ir jos funkcijas; atlikti provokuojančios reklamos analizę; Empyrinio tyrimo pagalba nustatyti provokuojančios reklamos panaudojimo efektyvumą populiarinant kultūros produktą. Darbo tiklsui pasiekti buvo analizuojami moksliniai darbai tokių autorių kaip : P. Kotleris, Anderson S., Petterson A. Jokubauskas D. Taip pat buvo analizuojami moksliniai straipsniai, tokie kaip: Sabri Oudade, “Preliminary investigation of the communication effects of “taboo” themes in advertising”. (Is Part Of: European Journal of Marketing, 2012) ir kiti.

  • Vadyba Kursiniai darbai
  • 2013 m.
  • 26 puslapiai (4745 žodžiai)
  • Kolegija
  • Vadybos kursiniai darbai
  • Microsoft Word 163 KB
  • Provokuojančios reklamos panaudojimas populiarinant naują kultūros produktą
    10 - 3 balsai (-ų)
Provokuojančios reklamos panaudojimas populiarinant naują kultūros produktą. (2013 m. Gruodžio 13 d.). http://www.mokslobaze.lt/provokuojancios-reklamos-panaudojimas-populiarinant-nauja-kulturos-produkta.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 04 d. 00:04