Psichologija socialiniame darbe


Psichologijos referatas. Psichologija socialiniame darbe. Emocijos. Emocinis intelektas ir socialinė kompetencija. Du mūsų protai. Emocinis intelektas, pasireiškia penkiose pagrindinėse srityse. Emocinių valdymo „laiptai“. Darbas su streso padariniais. Motyvacija. Motyvacinis pokalbis. Transakcinė teorija. Struktūrinė analizė. Struktūrinė diagrama. Socialinio bendravimo vienetą vadiname transakcija. Bendravimas. Bendraudamas žmogus tenkina poreikius. Bendravimo tikslai. Komunikacija. Bendravimo ypatumai. Bendravimo mitai. Kalbinis bendravimas. Pranešimai. Nežodinis bendravimas. Prisilietimai. Prisilietimo taksonomija. Klausymo įgūdžiai. Konfliktai. Konfliktų priežastys. Konfliktų rūšys. Konfliktų formos. Konfliktų sprendimo stiliai. Klausimai, kuriuos reikia atsakyti norint išspręsti konfliktą. Stereotipai.


Emocionali-racionali dichotomija išryškina laudišką „galvos“ ir „širdies“ atskyrimą, žinojimas „širdimi“, jog kažkas teisinga, yra kitoks įsitikinimo būdas, gilesnė tikrumo forma negu racionalus apsvarstymas. Racionalumo ir emocionalumo santykis yra proporcingas: kuo stipresnis jausmas, tuo labiau įsivyrauja emocinis protas ir tuo labiau susilpnėja racionalusis protas. Šios sandaros užuomazgos siekia milijonus milijonų metų, kai buvo būtini gerai išlavinti jutimai ir inuituicija, vadovaujanti momentinėms reakcijoms, kai iškyla pavojus gyvybei, kai svarstymas, ką daryti, gali būti pražutingas.

Psichologija socialiniame darbe. (2014 m. Birželio 28 d.). http://www.mokslobaze.lt/psichologija-socialiniame-darbe.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 17:35