Psichologinio poveikio priemonės reklamoje


Psichologijos skaidrės. Psichologinio poveikio priemonės reklamoje. Įžanga. Įtaiga. Mėgdžiojimas. Susižavėjimas (užkratas). Įtikinimas. Įvaizdis. Greito maisto firma “mcdonald’s” naudoja įtaigą savo maisto produktų rekalmoje. “apple” viena iš greičiausiai išsivysčiusi ir lyderiaujanti firma ne tik amerikoje. Firmos produktai amerikoje tapo kaip mados šauksmas. Nuo ispanijos iki lietuvos išpopuliarėjęs prekybos tinklas “maxima” dėl savo pigių ir žmonės prieinamų pasiūlymų. Dažniausiai naudojamas įtaigumas lietuvoje “topshop” reklamuose.

Psichologinio poveikio priemonės reklamoje. (2012 m. Gruodžio 16 d.). http://www.mokslobaze.lt/psichologinio-poveikio-priemones-reklamoje.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 03 d. 17:48