Puponautai rinkodaros kampanija


Marketingo analizė. Apie įmonę. Misija. Vizija. Darbo principai. Maxima reklaminė kampanija “Puponautai atvyko žaisti”. Kampanijos metu naudotos priemonės. Maxima reklaminės kampanijos “Puponautai atvyko žaisti” rezultatai.


Ši Maximos kampanija yra pratesimas 2013m. vykdytos „puponautū“ kampanijos. Prėjusi „Puponautų“ kampanija susilaukė daug dėmsio ir gerų rezulatų, todėl buvo pratesta sukuriant naują „Puponautų“ kolekciją.

Kampanijos tikslas – didinti pardavimus įvedant kolekcines figurėles „puponautus“. Jais sudominti vaikus, juos pritraukti rinkti puponautus, kuriant interaktyvią puponautų istoriją, jų kolekcines knygeles, įvairius žaidimus ir per vaikus skatinti tėvus pirkti specialias prekes, norint įsigyti puponautų.

  • Marketingas Analizės
  • 2014 m.
  • 5 puslapiai (543 žodžiai)
  • Marketingo analizės
  • Microsoft Word 223 KB
  • Puponautai rinkodaros kampanija
    10 - 7 balsai (-ų)
Puponautai rinkodaros kampanija. (2014 m. Gruodžio 15 d.). http://www.mokslobaze.lt/puponautai-rinkodaros-kampanija.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 04 d. 20:32