Pusašio lanksto keimo technooginės įrangos parinkimas


Transporto savarankiškas darbas.

Savarankiško darbo užduotis. Įvadas. Pusašio lanksto teorinis apibūdinimas. Technologinės kortelės sudarymas. Technologinės įrangos ir įrankių parinkimas. Parinktos įrangos apibudinimas. Pusašio lanksto mazgo brėžinys su suleidimo žymėjimu. Suleidimo skaičiavimas. Tolerancijos laukų išsidėstymas. Išvados. Literatūros sąrašas.


Iš automobilio VW Passat 1.9TDI pusašio lanksto keitimo technologinės kortelės parinkti reikalingą technologinę įrangą ir įrankius procesui atlikti.

Parinktos įrangos apibūdinimas: jos techniniai duomenys, paskirtis, saugumo reikalavimai darbui su įranga ir brėžiniai.

Pasirinktos technologinės įrangos konstrukcinio mazgo detalus darbo brėžinys su suleidimo žymėjimu.

Pasirinkto suleidimo skaičiavimas ir tolerancijos laukų braižymas.

VIZGAITIS J.(2001) Automobilių techninė priežiūra. Petro ofsetas, Vilnius

GIEDRA K., KIRKA A., SLAVINSKAS S. (2006). Automobiliai. Smaltija, Kaunas

JONAITIS L. (1998) Mašinų servisas. Smaltija, Kaunas

ŠIMKAUSKAS I.(2004) Automobilių elektros įrenginiai. Technika, Vilnius

KATALYNAITĖ R., KLIBAVIČIUS A., KVIETKAUSKAS V. (1995). Penkiakalbis automobilinių terminų žodynas. Vilnius

DRAGŪNAS B. ir kiti. Inžinieriaus mechaniko žinynas. - V.: mokslas, 1988, (243...261p.).

KASIULAITIS V. ir kt. Automobilių remontininko rengimas. - V.: Žiburio l-kla, 2008, (77...86p.).

RAMONAS Z. ir kiti. Mašinų braižyba studentams ir konstruktoriams. Šiaulių universiteto leidykla, 2006, (56...70p.).

KŠENAUSKIENĖ B., JORUDIENĖ S., Techniniai matavimai. – KVK, 2014.

PAUZA M. Mašinų detalės. V.: Valstybinis leidybos centras, 1996.

DULEVIČIUS J. Mašinų elementai skaičiavimas ir konstravimas. K.: Technologija, 2000.

parinkti VW Passat 1.9TDI pusašio lanksto keitimui naudojamą technologinę įrangą, aprašyti įrangos technines charakteristikas;

parinkti VW Passat 1.9TDI pusašio lanksto technologinės įrangos mazgo suleidimą;

apskaičiuoti mazgo suleidimus bei tolerancijas, užpildyti suleidimo duomenų lentelę;

pateikti pusašio lanksto brėžinį su aiškinamuoju pjūviu, pažymėti suleidimo vietą.

Pusašio lanksto paskirtis: perduoti sukimo momentą iš automobilio pavarų dėžės į automobilio ratus priverčiant automobilį judėti. Pusašis su lankstu turi perduoti sukimo momentą į ratus nepriklausomai nuo rato kampo kėbulo ir kelio atžvilgiu, kartu sugebant tai padaryti nepaisant visų kelio nelygumų.

Tripoidinis lygių kampinių greičių lankstas dažniausiai montuojamas prie automobilio pavarų dėžės. Šio tipo lankstas sukimo momentą gali perduoti iki 20˚ kampu pasuktiems velenams ir kai jų ilgis kinta iki 30mm, grupei.

Rutulinis lygių kampinių greičių lankstas be veleno pailgėjimo sukimo momentą gali perduoti iki 47˚ (kietas lankstas), su veleno pailgėjimu iki 20˚ kampu. Rutuliukai rieda tarp išorinio ir korpuso ir vidinės žvaigždutės įrengtame seperatoriuje. Konstrukcinis skirtumas tarp abiejų šarnyrų yra rutuliukų kreipiančiųjų forma. Kietų lankstų rutuliukų kreipiančiosios nėra tiesios, o paslankiųjų lankstų tiesios.

Pusašio lanksto keimo technooginės įrangos parinkimas. (2016 m. Birželio 20 d.). http://www.mokslobaze.lt/pusasio-lanksto-keimo-technoogines-irangos-parinkimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 11 d. 04:31