R Palsaicio kolio konspektas


Transporto konspektas.

Ziniu standartai norint gauti FIATA ekspeditoriaus diploma. Transportas ir logistika. Transportavimas ir ekonomika. Transportavimo modeliai. Siuolaikines transporto pletros tendencijos. Transportinio darbo matavimo vienetai. Europos sajungos teisine sistema. Reguliavimo poveikis transporto sistemai. Reguliavimo itaka transporto kokybei. Reguliavimo itaka transporto patrauklumui. Reguliavimo itaka transportavimo efektyvumui. Reguliavimo itaka transportavimo kainai. Ieskinių ir pretenzijų , susijusių su krovinių vezimu , teisinis reguliavimas. Sutarties transportines logistines salygos. INCOTERMS naudojimas sudarant pirkimo pardavimo sutarti. INCOTERMS salygos butinos pardavejui. INCOTERMS salygos butinos pirkejui. Susitarimai priskiriami transportinems salygoms. Rizikos analize ir ivertinimas. Partnerio patikimumo rizika. Rinkodaros , informacinė inovacija , realizacijos ir muitinės proceduros rizikos.


Norint gauti FIATA diploma reikia baigti virs 500 akademiniu valandu trunkancia programa, kuri apiema 15 skirtingu moduliu. Sis FIATA diplomas suteikia ekspeditoriui auksciausia tarptautine klasifikacija. Diplomas yra asmeninis, t.y suteikiamas zmogui o ne imonei, diplomas israsomas Ciuriche. Jis gaunamas isklausius visus 15 moduliu, islaikius egzaminus pagal kiekvieno modulio programa, bei parasius baigiamaji darba. Moduliai reikalingi diplomui gauti : bendros zinios apie transporto sistema; tarptautiniai finansai, apskaita ir mokesciai; atsakomybes draudimas; muitines veikla; tiekimo grandine; sandeliu veikla ir sandeliavimas; logistikos centrai; keliu transportas; gelezinkeliu transportas; oro transportas; vandens transportas; multimodalus, intermodalus vezimai; informaciniai srautai logistikoje; sauga ir saugumas. Visu kursu trukme 12 menesiu.

Tradiciskai transportavimas yra vienas is irankiu, uztikrinanciu pagalba verslui ir planinga visuomenes pletra. Atsizvelgiant I ekonomine, istorine, aplinkos , visuomenine ir politine prizmes, tai neabejotinai yra viena is svarbiausiu verslo saku pasaulyje. Be transporto negaletume laiku aprupinti visuomenes reikiamais produktais ar uztikrinti ekonominio ir karinio salies saugumo. Taigi kuo aukstesnis visuomenes issivystymo laipsnis, tuo svarbesni tampa transporto sistemos elementai ir su jais susijas transportinis aptarnavimas. Taip pat be transport negaletume laiku gauti reikiamu prekiu, laiku kazkur nuvykti, pasiekti keliones tiksla bei kt. Transportavimo sistemos taip pat daro didele itaka apgyvendinimo ir ekonomines pletros modeliams. Transportavimo sistemos padeda nustatyti ekonomines prekes verte. Transportavimas yra vienas is prekiu gamybos ir paslaugu ekonominiu veiksniu, pagrindine jo funkcija yra aprupinti rinka pagamintais produktais.

Transporto sistema paliecia visus gyvenimo etapus. Pvz.: transporto infrastrukturos objektai veikia salimai isikurusius gyventojus. Gelezinkeliai ir keliai padalija miestus ir zonas, o transporto ir logistikos terminal statyba gali nulemti gamybos, mazmenines prekybos ir gyvenamuju rajonu pletra. Miesto ar region reiksmingumas daznai apibreziamas pagal galimybe tapti transporto centru. Sprendimus del rinkos pletros lemia vezejo gebejimas pristatyti produkta I rinka uz maza kaina. Transporto pletra ir paslaugu lygis yra susija su vartotojais, vezejais ir valstybinemis institucijomis. Gerai funkcionuojanti transporto sistema leidzia kiekvienam realizuoti savo poreikius ir gauti ekonomine nauda. Transportavimas panaikina masinei gamybai budinga pasiulos ir poreikio spraga.PLETROS TENDENCIJOS :Transporto rinka: irangos ir aptarnavimo pritaikymas klientu poreikiams; transportavimo kainu mazejimas; Tarptautiniai vezimai tampa maziau sudetingi; vezejai vis labiau savo veikla orientuoja I rinkos poreikius; auga gyventoju transportinis judrumas irk t. Transporto paslaugos : Augantis poreikis 3PL ir 4PL paslaugoms; kroviniu siuntu konsolidavimas; transporto rusiu integracija panaudojant bendras imones ir technologijas; priesmiestinio transporto aptarnavimo skatinimas irk t. Verslo reguliavimo ir rinkos principu taikymas; daugiau vezimo alternatyvu; mazesnis ekonominis reguliavimas; geresne islaidu apskaita ir verslo organizavimas; valstybinis transporto infrastrukturos palaikymas ar nuosavybe ir kt.

Transportavimo poreikis is esmes yra pageidavimas pervezti reikiama kroviniu kieki ar zmoniu skaiciu tam tikru atstumu. Kroviniam dazniausiai taikomas transportinio darbo poreikio matavimo vienetas – tonkilometris(tkm), o zmonems – keleivio kilometras (kkm). Tonkilometris near vienareiksmis vienetas. 100 tonkilometriu krovinio vezimo poreikis gali reiksti 100t vezima 1 km atstumu arba 1t vezima 100km atstumu ar bet koki kita svorio ir atstumo derini kuris prilygsta 100tkm. Be to specifiniai transportavimo reikalavimai krypciai, irangai ir aptarnavimui skirsis tarp klientu su 100 tkm poreikiu. Pvz.: Esant 100 tkm ledu gali tekti isvezti per diena mazo krovumo automobiliais su saldymo iranga, o esant 100 tkm benzino poreikiui uztenka vieno reiso degalams vezti pritaikytu automobiliu. Sie pavyzdziai parodo ivairu transportavimo poreikio vieneto pobudi. Tas pats poreikio vienetas gali skirtis aptarnavimo kaina ir vartotojo ar krovinio aptarnavimo reikalavimais. Taciau joks kitas matavimo vienetas neatspindi kroviniu vezimo poreikio esminiu sudedamuju daliu – svorio, kiekio ir atstumo.

  • Transportas Konspektai
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 9 puslapiai (3227 žodžiai)
  • Transporto konspektai
  • Microsoft Word 43 KB
  • R Palsaicio kolio konspektas
    10 - 6 balsai (-ų)
R Palsaicio kolio konspektas. (2016 m. Balandžio 24 d.). http://www.mokslobaze.lt/r-palsaicio-kolio-konspektas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 00:09