Radijo ir televizijos specifika, pelno šaltiniai, muzikos vaidmuo eteryje


Žiniasklaidos savarankiškas darbas.

Įvadas. Radijo ir televizijos specifika. Viešos radijo ir televizijos įstaigos. Muzika televizijos projektuose. Muzika radijo stotyse. Žiniasklaidai reikalingi pinigai. Tradicinių informavimo priemonių pajamų šaltiniai. Naujų visuomenės informavimo priemonių pajamų šaltiniai. Išvados. Literatūros sąrašas.


Televizija, radijas yra vieni geriausių kultūros skleidėjų. Televizinės laidos, filmai supažindina mus su tuo kas šiuo metu vyksta, o galbūt jau vyko kultūrianiame pasaulyje. Radijas transliuoja visas naujienas, susijusias su pasaulio kultūrine veikla. Televizija ir radijas šiandieniniame gyvenime yra komunikacijos priemonė, kurios jungia kiekvieną iš mūsų. Muzika - skambantis menas. Muzika turi galią veikti klausytojų mintis ir jausmus. Muzika gyvenime atlieka skirtingas funkcijas. Todėl dažnai muzika pasitelkiama kaip muzikinis fonas televizijos laidose, filmuose. Radijuje muzika transliuojama visą parą. Klaustyojai šiandieniniame gyvenime gali rasti radijo stotį pagal savo muzikinį skonį.

Darbo tikslas: Išanalizuoti radijo bei televizijos specifiką ir muzikos svarbą eteryje.

Atlikti tyrimai rodo, kad žiūrovai dažniausiai žiūri programas susijusias su kultūriniu gyvenimu. Nepranokstama žodžio ir vaizdo kombinacija pavertė televiziją svarbiausia mūsų amžiaus masine komunikacijos priemone. Televizija kreipiasi ne į kiekvieną, o bando prakalbinti apskritai visus. Televizija turėtų stengtis pateikti kultūrą taip, kad ši taptų svarbia individualaus ir visuomeninio gyvenimo dalimi.

skatinti demokratiškos, pilietiškos visuomenės kūrimąsi, puoselėti nacionalinę kultūrą, stiprinti tautos tapatybę, skatinti tautinę savigarbą.

Kanalo pavadinimas aiškiai nurodo kokioms laidoms skirtas. Šiame kanale kartojamos ir pirmojo kanalo laidos, tam įtakos turėjo ekonominė krizė. Rodomi jau kartą transliuoti spektakliai, koncertai, originalios laidos, toks sprendimas priimtas norint išlaikyti kanalą. Kadangi tai nekomercinis kanalas, todėl jame reklamos yra draudžiamos. Jau vien dėl to žiūrovams maloniau žiūrėti laidas, kai jos yra nepertraukiamos reklamų.

Taigi, pramoginės kultūros funkciją atlieka visi kanalai, elitinę – tik LRT. Žiūrovų poreikių skirtumai formuoja televizijos kanalų auditorijas.

Muzika televizijoje dažnai pasitelkiama kaip muzikinis fonas. Be muzikos neįsivaiduojame televizijos reklamų, pertraukėlių tarp ilgą laiką vykusio pokalbio šou ar pan. Dažniausiai muzikos kūriniai girdimi muzikiniuose televizijos šou. Šiaip laikais tevevizija pateikia žiūrovui įvaisių muzikos projektų nuo ,,Kelias į žvaigždes“ , kur galime išgirsti pop stiliaus muziką iki ,,Triumfo arkos“, kur dainuoja profesionalūs klasikinės muzikos atlikėjai.

Radijo stotyse muzika grojama kasdien. Muzikos stilių gali būti įvairiausių. Muzika transliuojama visą parą. Lietuvoje šiuo metu yra ~65 radijo stotis, kurios transliuoja įvairaus stiliaus muziką. Šiandien galime išgirsti daugybę muzikos stilių nuo klasikos iki roko, nuo džiazo iki pop‘so. Radijas kuria įvairias rubrikas su vis kitokiais muzikos stiliais, kad klausytojas galėtų pasirinkti jam tikamiausią variantą.

Radijo ir televizijos specifika, pelno šaltiniai, muzikos vaidmuo eteryje. (2017 m. Vasario 27 d.). http://www.mokslobaze.lt/radijo-ir-televizijos-specifika-pelno-saltiniai-muzikos-vaidmuo-eteryje.html Peržiūrėta 2018 m. Sausio 21 d. 01:12