Raganiukės teatras


Teatro analizė.

Įvadas. Vartotojų požiūris į produkcijos kokybę bei jų poreikių tenkinimas. Problemos sprendimas. Spektaklių pardavimas bei platinimas. Problemos sprendimas. Marketingo politika. Problemos sprendimas. Komandinis darbas/organizacijos kultūra. Problemos sprendimas. Darbuotojų kompetencijos ir gebėjimai. Problemos sprendimas. Organizacijos vadyba/valdymas. Problemos sprendimas. Išvados.


„Raganiukės teatras“ yra vienas iš pirmųjų ne valstybinių teatrų, kuris įsikūrė jau ne prieš vieną dešimtmetį. Tik atkūrus nepriklausomybę ir atsiradus galimybei kurtis nevalstybiniams teatrams, keliems nepriklausomiems menininkams kilo mintis įkurti vaikų teatrą.

Nors iš pirmo žvilgsnio teatras atrodo pilnai pasirengęs dirbti ir atlikti savo pareigą – rodyti aukščiausio lygio vaikiškus spektalius, pažiūrėjus iš kitos pusės galima pamatyti visiškai kitokių niuansų. Šiame darbe yra analizuojama „Raganiukės teatro“ vidinė politika, klientų poreikių tenkinimas, spektaklių platinimo aspektai, marketingo politika, komandinis darbas, vadyba bei pati viso personalo kompetencijų bazė. Šiame darbe bus pateikti pagrindiniai šių aspektų trūkumai bei sprendimo būdai.

„Raganiukes teatras“ jau gyvuoja ne pirmą dešimtmetį ir tai įrodo, jog teatras sugeba verstis ir išsilaikyti. Žinoma, yra ir kita medalio pusė. Ar produktas, kurį gamina „Raganiukės teatras“ yra vertas laiko ir lėšų, kurias aukoja vartotojas? Stebėdamas bei pats dalyvaudamas spektakliuose mačiau labai įvairių žmonių veido mimikų prieš, per bei po spektaklio. Kad ir ką pasakytų klientai, bet tiesa aiški – šis teatras turi labai didelę aktorių rotaciją, kuri turi labai didelę įtaką produktui, šiuo atveju spektaklių kokybei. Be abejo, labai didelę reikšmę turi ir kaina, kuri yra mokamą už produktą. Kartais atrodo, jog ji yra gerokai per didelė.

Tam, kad gėrėtų paslaugų kokybė turi būti užtikrintos geros darbo sąlygos teatre. Nuo paprasčiausių žmogiškų poreikių patenkinimo, pavyzdžiui, šildymo žiemą, kurio nėra. Vadybininkės žiemą sėdi su striukėmis. Laisvesnio darbo tempo – niekas nesėdi ant minkščiausių baldų, o yra susigrūdę ant mažų staliukų. Tai rodo žmonių susikaustymą bei nepasitikėjimą. Taip pat bendravimas ir kitos verslo smulkmenos priverčia greitai pradėti svarstyti apie darbo keitimą. Pradedant nuo smulkmenų ir kylant bei tobulinant dar svarbesnius kultūros industrijų aspektus, galima sukurti puikų vadybos bei atlikėjų kolektyvą, kurie bus geri draugai tarpusavyje ir taip sumažės nesusikalbėjimų ir klaidų vykdant veiklą. Tokius mažus, bet labai svarbius pokyčius netiesiogiai labai greitai pastebės klientai, kurie bus pasiruošę mokėti keliais ar net keliolika procentų daugiau už bilietą nei iki šiol. Tad tokie paprasti žingsniai gerai ne tik klientui, bet ir pačiai teatro organizacijai.

Žinoma, kad teatras gyvuotų, jam reikia parduoti savo produktą, o dar geriau, kuo daugiau. Būdamas šio teatro patalpose išsinagrinėjau, kokiu principu vyksta pagrindinis spektaklių pardavimas. Kasdien, visą darbo dieną, prie mažų staliukų apsikabinę kompiuterį sėdi dvi ar trys jaunos merginos, kurios nuolatos skambina įvairiausiems darželiams, pradinėms mokykloms siūlydamos „Raganiukės teatro“ produktus. Kartais sunku suprasti ką jos lemena, nes patalpos, kuriose jos dirba yra nežmoniškai šaltos. Pagrindiniai šio teatro žiūrovai yra maži vaikai, todėl skambučiai apsiriboja šiom dviem vaikų ugdymo įstaigom. Taip pat bilietai platinami internetinėje erdvėje, raganiukė turi savo internetinį puslapį, kuris savo grožiu bei funkcionalumu nenusileidžia tik pradedančiajam dizaineriui, nors paieškojus galima surasti visa reikiama informaciją.

  • Teatras Analizės
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 9 puslapiai (2344 žodžiai)
  • Teatro analizės
  • Microsoft Word 33 KB
  • Raganiukės teatras
    10 - 8 balsai (-ų)
Raganiukės teatras. (2016 m. Vasario 29 d.). http://www.mokslobaze.lt/raganiukes-teatras.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 04 d. 22:30