Rašinys apie Vilnių

Lietuvių rašinys. Rašinys apie Vilnių.

Gražu penktadienio rytą susirinkome su draugėmis devintą valandą autobusų stotyje. Visos buvome puikios nuotaikos, nes tą dieną turėjome susipažinti su viena gražiausia vilniaus miesto atkarpa, tai yra nuo aušros Vartų iki Katedros aikštės ir jos architektūriniais ir kultūriniais paminklais. Diena buvo saulėta ir šilta, tad nusprendėme keliauti pėsčiomis. Kelionei ruošemės iš anksto. Kiekviena iš mūsų turėjo paruošti medžiagą api pasirinktą objektą. Tokiu būdu gilinome savo žinias „ bandėme“ gido darbą.

Pirmas lankytinas mūsų objektas buvo Aušros vartai. Tai vieninteliai išlikę iš devynių egzistavusių kadaise Vilniaus miesto gynybinių vartų mūrai, iškilusių 16 amžiaus pradžioje. Norint pasiekti aušros Vartų koplyčią reikia rasti įėjimą tarp Šv.Teresos bažnyčios ir vartais. Ilgi, slydūs laiptai veda į parmą aukštą. Iš čia yra perėjimas į nedidelę klsicistinę koplyčią, pastatyta 1829 metais. Ji visuomet pilna besimeldžiačiųjų. Šventos Teresos/Aušros Vartų bažnyčia sudaro visumą su Aušros Vartų koplyčią. Tai yra žymiausia katalikų sventovė Lietuvoje.

Mūsų grupelės nariai turėjo išsiaiškinti, kuo ypatinga ši vieta žmonėms. Apie tai klausėme praeivių. Apibendrinę atsakymus dar karta įsitikinome, kad žmonių manymu Aušros Vartų Dievo Motina neša palaiminimą, teikia viltį. Todėl čia visuomet daug piligrimų, lankytojų iš Lietuvos ir kitų šalių.

• Lietuvių kalba Rašiniai
  • 2015 m.
  • Lietuvių
  • 3 puslapiai (774 žodžiai)
  • Mokykla
  • Lietuvių rašiniai
  • Microsoft Word 10 KB
  • Rašinys apie Vilnių
    10 - 2 balsai (-ų)
Rašinys apie Vilnių. (2015 m. Rugsėjo 22 d.). http://www.mokslobaze.lt/rasinys-apie-vilniu.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 07 d. 14:35