Realus Treneris


Pedagogikos referatas. Pedagogikos referatas Idealus ir realus treneris. Mano idealus ir realus treneris. Trenerio veiklos sudėtingumas. Trenerio ugdomosios veiklos ypatumai , dirbant su 13 – 16 metų amžiaus paaugliais. Trenerio ugdomosios veiklos ypatumai , dirbant su 17 – 20 metų amžiaus jaunuoliais. Pagrindiniai sporto pedagogo sugebėjimai. Naudota literatūra.


Labai svarbu, kad treneris gerai išmokytų savo darbą ir sugebėtu susidoroti su visomis problemomis susijusiomis su jo profesija ir trenerio ugdomais sportininkais. Treneriai spresdami problemą kaip mokyti, kaip tiksliai išaiškinti ir parodyti sportinę užduotį, kaip išskirti svarbiausius dalykus, tinkamais metodais perteikti žinias. Mokytojui būtina duoti ne tik grupines bet ir individualias užduotis, taikyti įvairias technines ir kitokias vaizdines priemones, turi mokėti ir sugebėti įvairinti mokymo metodus, kad mokiniui būtu idomu klausyti ir daryti tai kas liepiama trenerio.

Mokant mokinius svarbu įvertinti jų darbą, pastangas, daryti įvairias išvadas, ijunkti naują informaciją į naujų žinių sistemą, paaiškinti viską taip, kad suprastu. Tteneris turi mokėti paaiškinti taip, kad sportininkai įvertintų žinių svarbą, kad norėtų išmokti sąmoningai siektų žinių, ryžtingai dirbtų. Treneris turi sugebėti pelnyti sportininkų palankumą ir pasitikėjimą.

Mano idealus treneris yra mano kūno kultūros mokytoja ir tuo pačiu trenerė, aš ja labai didžiuojuos ir gerbiu nors tarp mūsų buvo visko ir pykčio ir juoko. Ji visad tiksliai ir aiškiai parodo pratimus, paaiškina ką jie mums suteikia, kurie raumenys dirba, o ne šiaip, kad tik gauti už darbo valandas pinigų, neieško sau naudos ji tiesiog mus auklėja kaip savo vaikus ir žiuri, kad tik mums būtu geriau ir daug pasiektume sporto veikloje. Tačiau ji netgi rūpinasi ne tik mumis bet ir visos komandos šeimomis, nesiegdama sau naudos, o tiesiog taippelno pasitikėjimą. Sudrausmina kai netinkamai elgiamės. Ji mums kaip antroji mama, kartais net pavaišina pietumis po sunkios treniruotės, pakalba su kiekvienu asmeniškai išklauso ir pataria. Baigusi studijas ir igavusi aukštąjį išsilavinimą norėčiau būti tokia sporto trenerė kaip mano buvusioji ideali trenerė.

Sporto pedagogas negali racionaliai planuoti savo vadovaujamos komandos darbo, jeigu sistemingai ir savikritiškai neanalizuos laimėjimų ir trūkumų, jeigu nenumatys ir artimų uždavinių.

Geru sporto treneriu gali būti tik tas asmuo, kuris iš prigimties sugeba gerai atlikti savo profesijos darbą, kad tai būtų troškimas, tiesiog atsidavęs tik tai veiklai ir tikslams.

Idealus treneris turi būti kantrus ir ištvermingas, nešaukti kai sportininkui neišeina atlikti kurio nors pateikto sportinio pratimo. Treneris turi būti toks, kad sportininkai nebijotu jo, nes jei taip būtu paprasčiausiai jis prarastu savo sportininkus o galiausiai ir darbą nes būtų blogos reputacijos treneris.

Taigi manau, kad idealus ir realus treneris turi būti geras, nuoširdus ir išmanantis savo darbą ir jo svarbą, dirbti su šypsena ir neparodyti kai jam sunku, neišsilieti ant sportininkų dėl savo asmeninių problemų kaip neretai tai pasitaiko. Manau jei geras treneris sugebės tramdyti save sugebės išlaikyti ir grupę sportininkų su savimi ir galiausiai būti geros reputacijos treneriu.

Pagrindiniai sporto pedagogo sugebėjimai1) Aiškus, stiprus balsas, tarsi svarbiausias tarpininkas tarp trenerio ir mokinių; be kalbėjimo galios (t.y. galėjimo nuosekliai ir suprantamai kalbėti), labai svarbu turėti stiprų, lankstų, skardų balsą;2) Sporto pedagogui būdingas judesių natūralumas ir ritmingumas; nerangūs, lėti judesiai slopina mokinių aktyvumą, mokinius gali išblaškyti; treneris privalo rūpintis savo apsirengimu, kuris turi būti paprastas;3) Naudodamasis ekspersyvinėmis priemonėmis, sporto pedagogas veikia sąmoningai, nuosekliai, kad neišblaškytų mokinių dėmesio ir neatitrauktų nuo pagrindinės veiklos, nesukurtų jį (trenerį) žeminančių situacijų, kurios neigiamai veikia ir mokinių mokymąsi.4) Kantrumas ir susivaldymas – būtinos sporto pedagogo charakterio savybės, vykdant pašaukimo pareigas. Būtinos, nes rimti, ramūs veiksmai – gerų veiklos rezultatų sąlyga. Treneriui turi būti svetimas pyktis, kuris gali reikštis, nepažįstant vaiko psichologijos, vaikų išdykumą suprantant kaip įžeidimą. Toks sporto pedagogas atsiduria viename lygmenyje su mokiniais ir dar labiau save žemina.5) Darbui, veiklai reikia ramios, teigiamos atmosferos, džiaugsmo. Treneris privalo būti optimistas, kurti džiaugsmo atmosferą. Tokia nuotaika užsikrečia mokiniai. Tai lemia viso darbo sklandumą, aktyvumą, mokinių norą dirbti.

Nagrinėdama šia temą tiksliai žinau koks sporto treneris yra ir turi būti idealiausias ir realiausias. Tiksliai suprantu jo darbą ir suvokiu ko trokštu ir kokia treneria būti.

Aleksandras Jacikevičius.Siela, Mokslas, Gyvensena. Psichologijos įvadas studijų pradžiai.

  • Pedagogika Referatai
  • 2015 m.
  • Lietuvių
  • 18 puslapių (4508 žodžiai)
  • Pedagogikos referatai
  • Microsoft Word 26 KB
  • Realus Treneris
    10 - 3 balsai (-ų)
Realus Treneris. (2015 m. Gruodžio 05 d.). http://www.mokslobaze.lt/realus-treneris.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 05 d. 18:45