Jūrinio kelto “Klaipėda” reiso Klaipėda – Zasnicas - Klaipėda planavimas. Bakalauro darbas


Darbas keltuose. Darbas keltuose klaipeda. Darbas kelte. Darbas laive klaipeda. Kelto aprašymas. Darbas klaipedos keltuose. Darbai keltuose. Darbas laivuose klaipedoje. Jūrinis keltas. Darbas kelte klaipeda.

Transporto bakalauro darbas. Įvadas. Pagrindiniai laivo ir jėgainės duomenys. Resursų reiso vykdymui apskaičiavimas. Reiso dokumentacijos paruošimas. Reiso vykdymo aprašymas. Darbų sauga. Aplinkos apsauga. Ekonominių laivo jėgainės rodiklių įvertinimas. Priemonės ir rekomendacijos reiso ekonominių rodiklių ir aplinkos apsaugos pagerinimui. Naudota literatūra.


Diplominis darbas jūrinio kelto klaipėda reiso klaipėda – zasnicas - klaipėda planavimas , su reiso metu įvykusiu trečio eigos variklio, oro aušintuvo gedimu, atliktas laivų energetinių įrenginių eksploatavimo laivo reiso dokumentacijos parengimas, įrenginių, sistemų techninės priežiūros ir remonto planavimas; diploma work the planning of the voyage klaipeda – zasnic - klaipeda of the ferry klaipėda , with damage of the third main engine air cooler is maiden to get academic degree of exploitation of ppreparation of documentation needful for trip, planning of the technical watch and repair of machinery and other systems.

The look into the damage of the engine, possible reasons of it, ways laivas klaipėda yra ro – ro tipo jūrinis keltas. Registracijos uostas – klaipėda. Keltas klaipėda pastatytas vokieprojektinė paskirtis – jūrinis keltas. Perveža geležinkelio vagonus, automobilius, krovininius ir keleivius. Laive yra paruošta 63 žmonių gelbėjimosi vietų ir priemonių abiėjose laivo pusėse. Šiuo metu laivas priklauso kompanijai lisco, krovinilaivo eiga užtikrinama keturiais 6vds 48/42 al – varikliais, kurių kiekvieno galia po 2650 kw, esant alkūninio veleno apsukoms n = 500 aps/min. Laive yra du velenai. Du varikliai sujungti per reduktorių suka sraigtą ir veleno generatorių. Laivas varomas reguliuojamo žingsnio sraigtais. Kelto valdomumą padidina trys pagalbiniai sraigtai: du laivapriekyje, vienas laivagalyje. Pakrovimas ir iškrovimas vykdomas horizontaliniu būdu per galinę aparelę. Laivo jėgainė išdėstyta laivagalyje. Keleiprojektinis laivą aptarnaujančio personalo skaičius - 54 žmonės. Sudėtis sekanti: kapitonas, vyr. Kapitono padėjėjas, antras kapitono padėjėjas (2 žm. ), trečiasis kapitono padėjėjas, kapitono padėjėjas keleiviams, vyr. Mechanikas, antrasis mechanikas, trečiasis mechanikas, ketvirtasis mechanikas, motoristai (6 žm. ), vyr. El. Mechanikas, antrasis el. Mechanikas, vyr. Elektrikas, sisteminis mechanikas, tekintojas, bocmanas, jūreiviai (6 žm. ). Apie 12 žmonių sudaro: virėjai, padavėjai, budėtojai, barmenai, bufetininkai, praktikantai, dubleriai ir kt. Aptarnaujantis personalas, kuris kinta, priklausomai nuo aptarnaujamos linijos, reiso trukmės, keleivių skaičiaus ibaigiamojo darbo užduotis suplanuoti jūrinio kelto klaipėda (1 pav. ) reisą iš registracijos uosto klaipėdos pasiruošti užduotam reisui, paskaičiuoti reisui reikalingus resursus, reikalinga kuro, tepalo kiekį, atsarginių aprašyti užduoto reiso vykdymą, atpažinti kilusį gedimą ir jį pašalinti.

  • Transportas Bakalauro darbai
  • 2010 m.
  • 58 puslapiai (12652 žodžiai)
  • Transporto bakalauro darbai
  • Microsoft Word 283 KB
  • Jūrinio kelto “Klaipėda” reiso Klaipėda – Zasnicas - Klaipėda planavimas. Bakalauro darbas
    8 - 3 balsai (-ų)
Jūrinio kelto “Klaipėda” reiso Klaipėda – Zasnicas - Klaipėda planavimas. Bakalauro darbas. (2010 m. Kovo 03 d.). http://www.mokslobaze.lt/reiso-planavimas-klaipeda-bakalauras.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 11 d. 00:29