Reklama (2)


Marketingo referatas. Įvadas. Bendrieji reklamos aspektai. Reklamos apibūdinimas, esmė ir ryšys su kitais mokslais. Reklamos savybės. Reklamos funkcijos ir tipai. Reklamos funkcijos. Reklamos tipai. Reklamos tikslai. Reklamos procesas ir jo kūrimo etapai. Reklamos proceso etapai. Reklamos rūšys. Išvados. Literatūros šaltiniai.


Šiuolaikiniame pasaulyje reklama tampa žmogaus kasdieninio gyvenimo dalimi, ją galima pamatyti ir išgirsti visur, važiuojant automobiliu, einant gatve, pietaujant restorane, ar net besiilsint namuose. Reklama atlieka informavimo, supažindinimo, įtikinėjimo funkcijas, ji padeda vartotojui apsispęsti renkantis paslaugą ar prekę. Dauguma šiuolaikinių įmonių tikriausiai neįsivaizduoja savo egzistavimo be reklamos pagalbos, todėl jos svarba šalies ekonominiu požiūriu yra laibai didelė.

Darbo tikslai

Iššiaiškinti reklamos savybes, funkcijas bei tipui, apibrėžti kas yra reklamos procesas ir jo kūrimo etapai, taip pat įvardinti visas šiuo metu esamas reklamos rūšis.

Reklama (2). (2014 m. Sausio 15 d.). http://www.mokslobaze.lt/reklama-2.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 06 d. 23:55