Reklama geras konspektas


Ekonomikos skaidrės. Reklama. Reklamos komunikavimo modelis. Reklamos bruožai. Apibrėžimai. Reklamos tikslai (funkcijos). Reklamos funkcijos. “Advokataujanti” reklama. Reklamos funkcijos. Palyginamoji reklama. Ar reikia daryti palyginimus su konkurentų produktais? Palyginamoji reklama. Lietuvos įmonės dažniausiai naudojančios lyginamąją reklamą. Reklamos auditorijos. Reklamos tipai (objektai). Reklamos objektai. Pozicionavimas. Galimi pozicionavimo būdai pagal P. Kotlerį. Reklamos kampanija ir jos planavimas. The 4-M Approach to Advertising. Reklamos kampanijos planavimas. Reklamos kampanijos tikslų nustatymas. The dagmar approach. Reklamos kampanijos tikslų nustatymas. Komunikaciniai reklamos kampanijos tikslai. Specifiniai ir ekonominiai. reklamos tikslai. Komunikaciniai reklamos kampanijos tikslai. Aida modelis. Reklamos kampanijos tikslai produkto gyvavimo ciklo stadijose. Reklamos kampanijos biudžeto sudarymas. Reklaminės žinutės kūrimas. Reklamos kūrybiškumas. Kas yra kūrybiška reklama? Didžioji idėja. Reklaminės žinutės kūrimas. Žinutės kreipiniai ir atlikimo stiliai. Kreipiniai Racionalus ir Emocinis. Žinutės emocinio kreipinio variantai seksas, erotika. Žinutės emocinio kreipinio variantai humoras. Humoristinės reklamos. Humoro naudojimo auditorijos. Žinutės emocinio kreipinio variantai BAIMĖ. Baimės ir rūpesčio kreipiniai. Žinučių kreipinių pavyzdžiai. Žinutės struktūra. Argumentų pateikimo. eiliškumas ir atsiminimas. Žinutės formatas. Spausdintos reklaminės žinutės formatas. Spausdintinės (rašytinės) žinutės. Antraštės charakteristikos. Creative Elements and. the Hierarchy of Effects. Pagrindiniai žinučių pateikimo stiliai. Pagrindiniai žinučių pateikimo formatai. Pagrindiniai žinučių pateikimo stiliai. Reklamos priemonių (nešiklių) planavimas (parinkimas). Reklamos priemonės (Media). Reklamos priemonių klasifikavimas. Reklamos priemonių klasifikavimo lygiai. Reklamos priemonės (Media). Reklamos priemonių planavimas. Pagrindinės priemonių planavimo koncepcijos. Priemonių planavimo procesas. #1 – Priemonių auditorija. Media Audiences. Priemonių tikslų nustatymas. Media Objectives. #2 – Pasiekiamumas. Reach. #3 – Dažnumas (Frequency). Skirtumas tarp pasiekiamumo ir dažnumo. Pasiekiamumo matavimas.

  • Ekonomika Skaidrės
  • 2015 m.
  • 180 puslapių (5033 žodžiai)
  • Ekonomikos skaidrės
  • MS PowerPoint 9835 KB
  • Reklama geras konspektas
    10 - 7 balsai (-ų)
Reklama geras konspektas. (2015 m. Sausio 29 d.). http://www.mokslobaze.lt/reklama-geras-konspektas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 07 d. 16:41