Reklama ir jos įtaka vartojimui


Ekonomikos referatas. Reklama ir jos įtaka vartotojams. Įvadas. Reklamos samprata ir teorija. Reklamos raida. Reklamos terminai. Reklamos funkcijos. Reklamos tipai. Reklamos poveikio analizė. Teigiamas reklamos poveikis. Neigiamas reklamos poveikis. Kaip reklama patraukia žmonių dėmesį. Išvados. Literatūra. Priedas.


Reklama mūsų gyvenime užima tikrai didelę dalį vietos nors kai kurie to gal net ir nepastebi. Taip pat reklama padeda paskleisti žinią apie naujas prekes bei įvairias naujoves. Reklamą mus supa visur: važiuojant automobiliu, kai klausomės radijo, namuose žiūrint televiziją, einant mieste matome daug įvairiausių reklaminių iškabų, pašto dėžutėse randame reklaminių bukletėlių. Ji skatina prekybą paveikdama žmonių pasąmonę, todėl žmonės perka net jiems visiškai nereikalingas prekes ir vaikosi naujausių „brandų“.

Objektas ir tikslas

Reklamos poveikis. Išsiaiškinti reklamos poveikį vartotojų elgsenai.

Darbo uždaviniai

•Išsiaiškinti reklamos sampratą bei raidą

•Išnagrinėti reklamos funkcijas ir tipus

•Išsiaiškinti reklamos sklidimo būdus

•Atlikti anketinę apklausą apie reklamos įtką

•Išanalizuoti reklamos įtaką apklaustiesiems

•Įvertinti reklamos poveikio mąstą

Tyrimo metodai

Analizuojant reklamos įtaką buvo naudojama anketinė apklausa ir interviu. Tai leido nustatyti reklamos poveikį kiekvienam apklaustajam bei šio poveikio pasireiškimo formas.

  • Ekonomika Referatai
  • 2013 m.
  • 17 puslapių (2660 žodžių)
  • Ekonomikos referatai
  • Microsoft Word 1638 KB
  • Reklama ir jos įtaka vartojimui
    10 - 3 balsai (-ų)
Reklama ir jos įtaka vartojimui. (2013 m. Balandžio 22 d.). http://www.mokslobaze.lt/reklama-ir-jos-itaka-vartojimui.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 22:23