Reklama ir remimas


Remimas ir reklama. Remimas reklama. Vitrinų reklama referatas. Reklama ir remimas darbas.

Vadybos referatas. Kiekvienas žinome kas yra reklama, jos pastebeti tesiog neimanoma, reklama mus supa visur gatvėje, kino tetruose, televizoriaus programoje ir panašiai. Daugelis zmonių reklamos tesiog bando nepastebėti, jos nematyti ir negirdėti, kiti atvirkščiai stengiasi pamatyti ir išgirsti kad galetu sukaupti kuo daugiau informacijos apie reikiamus daiktus ar teikiamas paslaugas, o dar kitiems tiesioginis darbas, reikalaujantis daug žinių. Reklama – tai užsakovo apmokamos prekes, paslaugas ar idėjas pristatančios ir remiančios informacijos neasmeninis perdavimas. Reklamą galima apibrėžti kaip trumpą, emocionaliai nuspalvintą informaciją, nukreiptą į potencialius pirkėjus, kad paskatinti juos atlikti įvairius veiksmus, susijusius su prekių ir paslaugų įsigijimu. Reklama realizuojama remiantis reklamos davėjo, vartotojo ir visos visuomenės tarpusavio interesais. Ji palengvina vartotojui išsirinkti prekę, suteikia kryptingą poveikį atskiriems pirkėjams ir platiems vartotojų sluoksniams. Reklama taip pat padeda formuotis interesams, papročiams, požiūriams, įveikti klaidas ir prietarus, tarnauja kultūriniam, politiniam, moraliniam ir estetiniam žmonių auklėjimui. Ji susijusi su visuomenės nuomonės formavimu. Reklama yra daugiafunkcijinė veikla ir daug tikslų gali būti siekiama jos pagalba. Reklamos rūšys. Išvados. Reklama ir rėmimas.


Daugelis zmonių reklamos tesiog bando nepastebėti, jos nematyti ir negirdėti, kiti atvirkščiai stengiasi pamatyti ir išgirsti kad galetu sukaupti kuo daugiau informacijos apie reikiamus daiktus ar teikiareklama – tai užsakovo apmokamos prekes, paslaugas ar idėjas pristatančios ir remiančios informacijos neasmeninis perdavimas.

Potencialus vartotojas gali nusipirkti prekę tik sukaupęs apie ją pakankamai žinių. Vartotojui butina pranešti apie parduodamą prekę, jos kainą, pateikimo vietą ir laiką, paskatinti prekę pirkti. Taip perduodama informacija taikant marketingo programos elementą – rėmimą.

Rėmimas – tai į vartotoją orientuoti informavimo ir įtikinėjimo veiksmai, darantys įtaką pirkimų sprendimams.

Rėmimu užmezgamas ryšys tarp įmonės (informacijos siuntėjo) ir klientų , pirkėjų, vartotojų (informacijos priėmėjų ). Šio ryšio tikslas – pasiekti, kad vartotojai reaguotų į pateikiamą informaciją. Būdingiausia atsakomosios reakcijos forma – įmonės prekių, paslaugų pirkimas. Siekiant šios pageidaujamos reakcijos, didelę reikšmę turi ne tik perduodamos informacijos turinys, bet ir j šių grupių veiksmai yra tarpusavyje glaudžiai susiję, todėl jų visuma vadinama rėmimo kompleksu, o kiekviena atskira grupė – tos programos elementu. Rėmimo efektyvumas priklauso tiek nuo atskirų elementų, tiek ir nuo tinkamo jų suderinamumo bei įvairių aplinkos sąlygų.

Dauguma vartotojų mėgsta rinktis ir pirkti prekes savarankiškai. Tačiau prekių labai daug, visų neįmanoma nei pastebėti, nei įsiminti. Pardavėjai tiesiog turi kovoti už pirkėjų dėmesį – jie nuolat stengiasi pirkėjams ką nors pranešti,reklamos būdų yra labai daug, kad reklamos poveikis išliktu vienodas tiek namuose tiek gatvėje naudojama išorinė ir vidinė reklama.

Spaudos reklama: tai įvairūs specialūs reklaminiai leidiniai: prospektai, brošiūros, informaciniai biuleteniai, skrajutės, kalendoriai, katalogai, atmintinės, prekių ir kainu etiketės ir pan.

Radijo reklama, televizijos reklama ir kino reklama : televizija, radijas ir kinas vadinamos projekcinėmis-akustinėmis reklamos priemonėmis. Kine taip pat veikia daugelis reklaminio kreipinio elementų. Veiksmingumą didina tai, jog kreipiamasi į plačią auditoriją ir žiūrovas kine priverstas žiūrėti šią reklamą.

Vitrinų reklama: vitrinos yra pagrindinė reklamos priemonė mažmeninėje prekyboje. Jų paskirtis - apšviesti patalpas, sujungti jų vidaus erdvę su gatve ir kartu papildyti lauko reklamą.

  • Vadyba Referatai
  • 2011 m.
  • 6 puslapiai (697 žodžiai)
  • Mokykla
  • Vadybos referatai
  • Microsoft Word 8 KB
  • Reklama ir remimas
    8 - 1 balsai (-ų)
Reklama ir remimas. (2011 m. Lapkričio 14 d.). http://www.mokslobaze.lt/reklama-ir-remimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 06 d. 16:18