Reklama. Reklamos procesas.


Reklamos proceso etapai. Reklamos kurimo etapai. Reklamos kurimo procesas. Reklamos kūrimo procesas referatas. Reklamos viesose erdvese. Reklamai daugiau kaip 2500 metu. Reklama kaip procesas. Reklamos kurimas tarpkulturiniu poziuriu. Reklamos kurimas kursinis. Reklamos procesas ir jo kurimo etapai.

Ekonomikos kursinis darbas. Reklamos procesas ir jo kūrimo etapai. Reklamos agentūros ir jų funkcijos. Reklaminė kampanija: organizavimas ir planavimas. Reklaminės kampanijos biudžeto sudarymas. Ekonominio reklamos efektyvumo įvertinimas.


Reklama tapo neatsiejamu mūsų gyvenimo palydovu. Aktyvios rinkos sąlygomis, kai prekių gamyba, paslaugų teikimas nuolat didėja, ir dažnai sparčiau negu gyventojų perkamoji galia, reklama tampa vienu svarbiausių klientų pritraukimo faktorių, formuojant jų poreikius, norint užtikrinti, kad jie taptų nuolatiniais įmonės klientais. Kartu ji tampa ir viena veiksmingiausių konkurencijos priemonių prieš įmones teikiančias panašias paslaugas ar siekiančių panašių tikslų.

žodis reklama kilęs iš lotynų k. Žodžio reclamare – šaukti, šūkauti. Reklamai jau daugiau kaip 2500 metų. Apibūdinti reklamą gana sudėtinga, jos sąvokoje susipina ekonomikos, sociologijos, psichologijos ir estetikos kategorijos. Reklamą galima apibrėžti, kaip trumpą, emocingai išreikštą ir pavaizduotą (dizainas, spalvos, vaizdo ir garso efektai) informaciją, nukreiptą į potencialius pirkėjus (investuotojus, vartotojus), norint juos paskatinti atlikti veiksmus susijusius su prekių ar paslaugų įsigijimu. Reklama realizuojama remiantis reklamos teikėjo, vartotojo ir visos visuomenės interesais. Reklamos apibrėžimų yra daug. Vienas garsiausių reklamos specialistų d. Ogilvy’is reklamą apibrėžia kaip patį gyvybingiausią verslo elementą.

Reklamos platinimo priemonė – tai informacijos kanalas, kuriuo reklamos pranešimai pasiekia vartotoją, jai paprastai atstovauja organizacija savininkė.

Vartotojas – tai tas, kam skiriama (siunčiama) reklama, norint paskatinti atlikti tam tikrą veiksmą, kuriuo suinteresuotas reklamos davėjas. Šiuo metu tai jau aktyvus reklaminio proceso dalyvis, dažnai netgi iniciatorius – šiuolaikiniame pasaulyje jis yra lyg grįžtamojo ryšio generatorius.

šiuolaikinė reklama plėtoja direct – marketing (reguliarus ryšys tarp vartotojo ir gamintojo) principą.

Reklama. Reklamos procesas.. (2010 m. Kovo 03 d.). http://www.mokslobaze.lt/reklama-konspektas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 10 d. 11:09