Reklama kursinis


Reklamos kursinis. Kursinis reklama. Kursinis apie reklama. Reklamos suvokimo tyrimas. Reklamos kalba kursinis. Referatai spa sana vilnius. Reklamakursinis. Kursinis maxima reklama. Diplominis reklama. Reklamos kursiniai.

Vadybos kursinis darbas. Įvadas. Bendrieji reklamos aspektai. Reklamos apibūdinimas ir esmė. Reklamos funkcijos. Reklamos tipai. Reklamos objektas ir subjektas. Reklamos vieta marketinge. Pagrindinės reklamos priemonės ir jų panaudojimo kryptys. Reklama spaudoje. Reklama laikraščiuose. Reklama žurnaluose. Reklama televizijoje. Reklama internete. Radijo reklama. Lauko (išorinė) reklama. Demonstracinės reklamos formos. Reklamos poveikis vartotojui. Reklamos suvokimo dėsningumai. Poreikio ir motyvų analizė. Psichologinis reklamos efektyvumas. Reklamos poveikis pažinimo požiūriu. Reklamos poveikis emociniu požiūriu. Reklamos poveikis elgesio požiūriu. Literatūros išvados. Reklamos ir jos reikšmės tyrimo metodai. Imties atranka. Tyrimo analizė. Tyrimo išvados. Literatūros sąrašas. Priedas.


Kursiniame darbe analizuojama reklamos reikšmė vartotojų elgsenai. Susipažįstama su literatūroje ir kituose šaltiniuose nurodytomis reklamos rūšimis, funkcijomis bei poveikiu vartotojams.

Darbe sprendžiama problema yra ta, kad yra nežinoma reklamos įtaka vartotojų elgsenai. Tema yra aktuali tuo, kad svarbu žinoti įvairių žmonių reklamos vertinimą ir jos poveikį vartotojui.

Darbo tikslas – išsiaiškinti kokia yra reklamos įtaka vartotojams. Darbo uždaviniai. Išanalizuoti bendruosius reklamos aspektus. Aptarti reklamos vietą marketinge. Apžvelgti reklamos rūšis. Išsiaiškinti reklamos poveikį vartotojams.

Darbo objektas – reklama vartotojų elgsenoje. Tyrimo metodas – kiekybinis tyrimo metodas. Tyrimo uždaviniai. Išsiaiškinti reklamos reikšmę vartotojams. Įvertinti kokie veiksniai lemia reklamuojamų prekių pirkimą. Išsiaiškinti kokius vartotojų poreikius patenkina reklama.

Tyrimo rezultatai - pateikta teorinė ir praktinė dalis, atlikta praktinės dalies analizė, visas darbas susistemintas bei gautos išvados. Svarbi vartotojų nuomonė apie reklamą, prekę, jos kainą ir kitas produkto savybes. Kai vartotojo nuomonė nepalanki, atitinkama įmonė gali keisti siūlomos prekės savybes, taikyti jas prie jo nuomonės.

Reklama kursinis. (2012 m. Balandžio 21 d.). http://www.mokslobaze.lt/reklama-kursinis.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 07 d. 10:44