Reklama naujos kartos meno kultūros vartotojams - prosumeriams


Marketingo savarankiškas darbas. Įvadas. Reklamos samprata. Reklamos vartotojas. Individualūs reklamos vartotojai. Prosumeriai. Internetinės erdvės prosumerių apžvalga. Reklama naujos kartos meno/ kultūros prosumeriams. Išvados. Literatūros sąrašas.


Tarptautinis marketingo agentūrų tinklas Euro RSCG Worldwide tokius vartotojus vadina prosumeriais. Prosumeriai – aktyvus atsakymas pasauliui, kuris kasmet atneša vis daugiau permainų ir naujovių. Dauguma žmonių priešinasi permainoms, o prosumeriai ne tik priima tai, kas nauja ir skirtinga, bet net sveikina naujoves ir sugeba įžvelgti sau palankias progas.

Darbo objektas – reklama naujos kartos vartotojams – prosumeriams.

Darbo dalykas – reklama naujos kartos meno/ kultūros vartotojams – prosumeriams.

Darbo tikslas – atskleisti reklamos bruožus skirtos naujos kartos kultūros/ meno vartotojams – prosumeriams.

Darbo uždaviniai:

1.Apibrėžti naujos kartos reklamos vartotojų bruožus;

2.Palyginti internetinius šaltinius, kuriuose aptariami kultūriniai renginiai.

Reklama naujos kartos meno kultūros vartotojams - prosumeriams. (2013 m. Spalio 27 d.). http://www.mokslobaze.lt/reklama-naujos-kartos-meno-kulturos-vartotojams---prosumeriams.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 21:36