Reklama socialiniuose tinkluose


Marketingo savarankiškas darbas.

Reklama socialiniuose tinkluose.


Mums tai leidžia greitai ir lengvai susirasti naujų draugų bei palaikyti santykius su užsienyje gyvenančiais pažįstamais, o verslininkams – puiki galimybė pasiekti potencialius klientus. „Statista.com“ internetinėje svetainėje pateikta informacija rodo, kad šiuo metu yra virš 2.4 milijardų socialinių tinklų vartotojų. Tokie skaičiai nieko nereiškia jei esi eilinis vartotojas ir savo „Facebook“ ar „Instragram“ paskyras naudoji laisvalaikio praleidimui, tačiau bet koks asmuo siekiantis išreklamuoti savo renginį, produktą ir paslaugą, puikiai supranta kaip socialiniai tinklai palengviną šį sudėtingą procesą. Socialiniai tinklai tapo mūsų kasdieninio gyvenimo dalimi; „Facebook“ aplikaciją galima rasti beveik kiekvieno išmaniajame telefone, o tai atveria neapsakomai daug galimybių mums susidurti su įvairių tipų reklaminiais vaizdo įrašais bei skelbimais. Tačiau kyla klausimas: ar viskas tikrai taip paprasta? Ar socialiniai tinklai tikrai leidžia visiškai supaprastinti skirtingus klientų pritraukimo metodus? Atsakymas – ne. Tiesa, kad šiais laikais yra daug paprasčiau pasiekti norimą klientą, bet sunkumai niekur nedingsta! Pasak Gary Vaynerchuk, pasaulinio dėmesio sulaukusio verslininko bei sėkmingo autoriaus, pagrindinė kliūtis yra nemokėjimas efektyviai išnaudoti socialinių tinklų pateiktų galimybių. Reklamos rezultatai priklauso ir nuo sugebėjimo atskirti kuris socialinis tinklas tinkamiausias tavo verslui ar produktui. Siekiant sutaupyti laiko ir išlaikyti jūsų dėmesį, susikoncentruosime ties dvejais socialiniai tinklais – “Facebook” ir “Instagram”. Išsiaiškinsime kaip bei ką geriausia patalpinti šiuose puslapiuose ir kaip pasiekti geriausių rezultatų.

Pradėsime nuo „Business Insider“ pateiktų taisyklių kurias jie siūlo pritaikyti reklamuojant

Jei atrodo, kad „Facebook“ nėra geriausias pasirinkimas jūsų verslui – nėra ko jaudintis.

Populiariausių socialinių tinklapių trejetuke rasite ir „Instagram“. Tai yra puiki galimybė pasidalinti jūsų veiklos įdomiausiais momentais bei supažindinti potencialius klientus su darbo procesu. „Instagram“ taip pat yra gera vieta patalpinti savo reklaminius skelbimus norint sulaukti didesnio susidomėjimo jūsų produktu ar paslauga. Šis tinklalapis gerokai skiriasi nuo „Facebook“, nes pagrindinis jūsų sekėjų srautas ateina per „hashtag‘us“. Dažnai matome kaip žmonės prie savo nuotraukų prideda groteles ir šalia prirašo žodį kuris kažkokiu būdu apibūdina nuotrauką.

Reklama socialiniuose tinkluose . (2017 m. Spalio 21 d.). http://www.mokslobaze.lt/reklama-socialiniuose-tinkluose.html Peržiūrėta 2018 m. Sausio 19 d. 01:50