Reklama tarpukario Lietuvoje


Istorijos skaidrės.

Reklama tarpukario Lietuvoje. Svariausi darbai. R. Pavilionytė "Vartojimo vizualizacija tarpukario . Tarpukaro reklamos bruožai. Pagrindinė reklamos priemonė - skelbimai periodiniuose leidiniuose. 1937 ir 1938 m. Pagerėjo spaudinių kokybė Pradėtos naudoti įvairios popieriaus rūšys. Tarpukario reklamos raida 4 laikotarpiai. 918-1920 m.   2 1921-1926 m. 3 1927-1935 m. 4 1936-1940 m. Po ekonominių ir politinių suiručių reklama netruko atsigauti. 1918-1920 metai. Pokarinė reklama neįspūdinga. 1927–1935 m. Laikotarpis reklamai buvo. įvairiapusis. Iliustruotoji reklama savo kiekiu susilygino su tekstine. Šiuo laikotarpiu labiausiai pastebimas techninis pokytis iliustruota reklama užtikrintai persvėrė neiliustruotąją.


Pagerėjo spaudinių kokybė; Pradėtos naudoti įvairios popieriaus rūšys; Reklamą kūrė dailininkai profesionalai; Nuo rašytinio skelbimo pereita prie vaizdinio; Žodinė informacija sutrumpėjo iki vieno šūkio arba kelių frazių; Pasikeitė reklamos vieta; Atsirado daugiau spalvotos reklamos; Reklama tapo nebe anoniminė; Tonas: reklama suįžūlėjo, ėmė įsakmiai nurodinėti, beveik grasinti.

  • Istorija Skaidrės
  • 2017 m.
  • Lietuvių
  • Monika
  • 17 puslapių (276 žodžiai)
  • Mokykla
  • Istorijos skaidrės
  • MS PowerPoint 3711 KB
  • Reklama tarpukario Lietuvoje
    10 - 1 balsai (-ų)
Reklama tarpukario Lietuvoje. (2017 m. Spalio 12 d.). http://www.mokslobaze.lt/reklama-tarpukario-lietuvoje.html Peržiūrėta 2017 m. Lapkričio 25 d. 07:48