Reklama transnacionaliniuose televizijos kanaluose


Reklamos standartizacija ir adaptacija. Užsienio rinkų aprėpimo prekėmis sprendimai.

Žiniasklaidos referatas. Įvadas. Užsienio rinkų aprėpimo reklamos sprendimais strategijos. Reklamos standartizacija ir adaptacija. Reklamos kampanijos finansavimas. Reklamos teksto kūrimas. Globalūs reklamos nešikliai. Reklamos transnacionaliniuose europos televizijos kanaluose aspektai. Europos reklamos rinka nuo. M. Iki. M. Aplinkybės, įtakojusios paneuropinės televizijos pasikeitimus. Metais. Globalizacija, europos integracija ir reklamavimas visame europos regione. Reklamos pramonės pertvarkymas. Vietiniai reklamos langai. Paneuropinių televizijų sugebėjimas pritraukti aukštesnes pajamas gaunančių vartotojų dėmesį. Skirtingų formatų bei skirtingų platformų žiniasklaidos sandėriai. Galimybė pritaikyti paneuropinę reklamą uab „birštono mineraliniai vandenys“ ir ko. Uab „birštono mineraliniai vandenys“ ir ko veiklos aprašymas. Mineralinio vandens „vytautas“ reklaminė kampanija lietuvos televizijoje. Mineralinio vandens „vytautas“ galimybės reklamuotis užsienyje. Išvados. Literatūra.


Reklamos kampanijos vis labiau kerta nacionalines sienas. Ši komercinė laisvė yra gera galimybė tiek pardavėjams, tiek vartotojams. Galima teigti, jog iš prigimties visas reklamos verslas yra paremtas vartotojų pasitikėjimu. Be vartotojų pasitikėjimo nė viena reklaminė kampanija, nesvarbu kaip ištobulinta ar kokia brangi bebūtų, neturės teigiamo poveikio vartotojų sprendimams ar prekės markės identifikavimui. Iš to kyla problema - skirtingos šalys pasižymi skirtinga kultūra, papročiais bei įstatymais, todėl tik nedaugelis reklaminių žinučių gali būti transliuojamos skirtingose šalyse be jokių pritaikymų vietinių vartotojų poreikiams.

Darbo tikslas - pritaikyti Lietuvos įmonei globalios reklamos Europos televizijoje sprendimus.

Tikslui pasiekti, išsikelti uždaviniai:

•išanalizuoti reklamos standartizacijos ir adaptacijos teorinius aspektus;

•apibūdinti globalios reklamos nešiklius bei jų bruožus;

•pateikti informaciją apie reklamos Europos televizijose raidą bei subtilybes;

•išanalizuoti Lietuvos įmonės reklaminį klipą bei jo pritaikymo galimybes Europos televizijose.

Darbo metodika, kuri buvo naudojama darbo uždavinių įgyvendinimui:

•Lietuvių ir užsienio autorių mokslinės literatūros analizė;

•Reklaminio pranešimo analizė;

•Išvadų formulavimas.

Darbą sudaro 40 puslapių. Naudota 13 literatūros šaltinių, pavaizduota 3 paveikslai ir sudarytos 7 lentelės.

  • Žiniasklaida Referatai
  • 2013 m.
  • 39 puslapiai (10580 žodžių)
  • Žiniasklaidos referatai
  • Microsoft Word 1341 KB
  • Reklama transnacionaliniuose televizijos kanaluose
    10 - 2 balsai (-ų)
Reklama transnacionaliniuose televizijos kanaluose. (2013 m. Kovo 07 d.). http://www.mokslobaze.lt/reklama-transnacionaliniuose-televizijos-kanaluose.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 05 d. 00:35