Reklama


Vadybos referatas. Reklamos apibūdinimas yra sudėtingas. Nagrinėjant jos sąvoką, randame persipynusius tiek ekonomikos, sociologijos, psichologijos, ir estetikos klausimus. Norint sumaniai naudotis reklama, būtina žinoti jos prigimtį, ir funkcionavimo mechanizmą šiuolaikinėje ekonomikoje.


Reklama apibrėžiama ir kaip ekonominė kategorija. Planingai naudojama kaip informacijos priemonė, reklama tampa tarpininku tarp gamybos, cirkuliacijos ir vartojimo sferų.

Reklama atsirado xviii-ame amžiuje sparčiai suklestėjusiose jungtinėse valstijose. Jos atsiradimą iš esmės sąlygojo visuomeninis darbo pasidalijimas ir ypač prekybos bei amatų išsivystymas. Reklamos šaknys siekia žilą senovę. Apie jos praktiką eina kalba jau pačiose pirmuose ra

  • Vadyba Referatai
  • 2010 m.
  • 7 puslapiai (2527 žodžiai)
  • Vadybos referatai
  • Microsoft Word 11 KB
  • Reklama
    10 - 2 balsai (-ų)
Reklama. (2010 m. Kovo 03 d.). http://www.mokslobaze.lt/reklama.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 02 d. 22:11