Reklaminės kampanijos analizė


Antonio federici reklamos strategija. Reklamos kampanijos analizė ir vertinimas.

Marketingo analizė. „Antonio federici“ reklaminės kampanijos analizė. Įvadas. Analizuojamos „antonio federici“ reklaminės kampanijos koncepcija. Reklaminio plakato su nėščia vienuole analizė. „antonio federici“ kompanijos pozicija analizuojamos reklaminės kampanijos atžvilgiu. Vienuoliškumo ir kunigiškumo įvaizdžių naudojimo reklamose kontekstas. Išvados. Paveikslų sąrašas. Literatūros sąrašas.


Analizuojama reklamos kampanija vyko dviem etapais: pirmasis reklamų rinkinys išėjo 2009 metais, antrasis, šiek tiek pakitęs – 2010 metais.

Šio darbo tikslas – įsigilinti į analizuojamos reklaminės kampanijos koncepciją, jos sukeltus atgarsius žiniasklaidoje, viso to poveikį ir būdus, kuriais jis buvo pasiektas.

Darbo uždaviniai:

1.Palyginti 2009 ir 2010 metais pasirodžiusias analizuojamos reklaminės kampanijos reklamas.

2.Įdėmiau pažvelgti į pasirinktos reklamos gilumines struktūras, išanalizuoti šioje reklamoje naudojamas priemones ir jų įtaką reklamos poveikiui.

3.Aptarti „Antonio Federici“ bendrovės poziciją analizuojamos reklaminės kampanijos ir ją lydėjusių pranešimų žiniasklaidoje atžvilgiu.

4.Apžvelgti religinių įvaizdžių naudojimo reklamose kontekstą ir analizuojamos reklaminės kampanijos vietą jame.

  • Marketingas Analizės
  • 2013 m.
  • 16 puslapių (2734 žodžiai)
  • Marketingo analizės
  • Microsoft Word 2119 KB
  • Reklaminės kampanijos analizė
    9 - 2 balsai (-ų)
Reklaminės kampanijos analizė. (2013 m. Kovo 28 d.). http://www.mokslobaze.lt/reklamines-kampanijos-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 03 d. 04:32