Reklaminės kampanijos kūrimas


Vadybos kursinis darbas. Įvadas. Situacijos analizė. Paslaugų analizė. Partnerystė. Asociacijos ir draugijos. Bibliotekos kauno mieste. Projektas „bibliotekos pažangai“. Vartotojų analizė. Vartotojų motyvacija. Vartotojų ir jų elgesio rinkoje analizė. Swot analizė. Reklaminės kampanijos strategija. Išvados.


Visuomenėje vis dažniau girdžiu nedrąsius pamąstymus, jog bibliotekų ateitis yra neaiški. Gyvename technologijų amžiuje, pagrindiniais mūsų informacijos davėjais tampa internetas bei televizija. Laiko stoka, nuolatinis skubėjimas tampa kliūtimi savišvietai, tad Kauno apskrities viešoji biblioteka jau nebegali pasigirti itin gausiu lankytojų skaičiumi, kokį turėjo 2006 metais.

Valstybinės įstaigos reklamos dėka formuoja savo įvaizdį piliečių akyse, primena apie savo egzistavimą. Bibliotekos ne išimtis.

Darbo tikslas – sukurti reklaminę kampaniją Kauno apskrities viešąjai bibliotekai. Šiam tikslui pasiekti buvo iškelti tokie uždaviniai:

•Apibrėžti VĮ „Kauno apskrities viešoji biblioteka“ tikslinį vartotoją;

•Įvertinti VĮ „Kauno apskrities viešoji biblioteka“ įvaizdį ir jį formuojančius veiksnius visuomenėje;

•Išsiaiškinti pagrindines organizacijos įvaizdžio problemas bei silpnąsias vietas.

Darbo objektas – Kauno apskrities viešoji biblioteka.

  • Vadyba Kursiniai darbai
  • 2013 m.
  • 22 puslapiai (3757 žodžiai)
  • Universitetas
  • Vadybos kursiniai darbai
  • Microsoft Word 485 KB
  • Reklaminės kampanijos kūrimas
    9 - 3 balsai (-ų)
Reklaminės kampanijos kūrimas. (2013 m. Kovo 19 d.). http://www.mokslobaze.lt/reklamines-kampanijos-kurimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 03 d. 19:52