Reklaminės skrajutės ir jų svarba vartotojams


Darbo praktine reiksme. Skrajutės aprašymas.

Vadybos tyrimas. Įvadas. Reklamos esmė, funkcijos ir klasifikavimas. Reklamos esmė ir tikslai. Reklamos rūšys, tipai, jų naudojimas. Reklamos poveikis vartotojui. Reklaminių skrajučių vertinimas. Reklaminės skrajutės. Reklaminių skrajučių platinimo būdai. Reklaminių skrajučių svarba vartotojui. Tyrimo organizavimo etapai. Reklaminių skrajučių svarbos vartotojams tyrimo analizė. Išvados ir siūlymai. Informacijos šaltinių sąrašas. Priedai.


Darbo tikslas – įvertinti reklaminių skrajučių svarbą vartotojams.

Darbo objektas – reklaminių skrajučių svarba vartotojams.

Darbo metodai – mokslinės literatūros analizė, apklausa.

Darbo uždaviniai:

1.Apibūdinti reklamines priemones, išryškinant skrajučių vietą reklamos klasifikacijoje;

2.Apibūdinti skrajučių rūšis, tipus, formatus.

3.Atskleisti skrajučių svarbos aspektus vartotojams ir įmonėms.

4.Apibūdinti šiuo metu platinamas skrajutes, platinimo būdus.

5.Apklausti respondentus ir įvertinti reklaminių skrajučių svarbą, jų požiūriu.

Darbo teorinė reikšmė - marketingo tyrimų paskaitose įgytas žinias pritaikyti rengiant klausimyną ir aprašant tyrimo organizavimą. Įvertinti ir palyginti reklaminių skrajučių priemonių teorinę reikšmę su tyrimo metu išsiaiškintomis priemonėmis.

Darbo praktinė reikšmė – gauti rezultatai gali būti naudojami tolimesniems studijų darbams parengti, analizuojant reklamių skrajučių svarbą vartotojams.

  • Vadyba Tyrimai
  • 2013 m.
  • 32 puslapiai (6761 žodis)
  • Vadybos tyrimai
  • Microsoft Word 276 KB
  • Reklaminės skrajutės ir jų svarba vartotojams
    10 - 3 balsai (-ų)
Reklaminės skrajutės ir jų svarba vartotojams. (2013 m. Kovo 19 d.). http://www.mokslobaze.lt/reklamines-skrajutes-ir-ju-svarba-vartotojams.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 05 d. 14:33