Reklamos analizė


Reklamos analizes pavyzdys. Reklamos poveikio vartotojams analizė. Anketos analizės pavyzdys. Reklamos interpretacija. Reklamos raida. Reklamos analizavimas. Reklamos analize referatas. Reklamos apibendrinimas. Reklamos aprasymas. Pagrindiniai reklamos principai.

Vadybos referatas. Įvadas. Temos aktualumas. Teorinė reklamos analizė. Reklamos raida ir reikšmė. Pagrindiniai reklamos principai. Reklamos tikslas. Reklamos funkcijos. Reklamos rūšys. Reklamos poveikis vartotojui. Reklamos nauda. Reklamos daroma žala. Labiausiai įsiminusi reklama. Labiausiai patikusi reklama. Anketos rezultatų analizė. Anketa reklamos poveikis visuomenei.


Temos aktualumas. Žmogus kiekviename žingsnyje susiduria su reklama. Pradedant gatvėje, televizijoje, radijuje, internete bei kitose reklamai tinkamose terpėse. Dėl konkurencijos tarp verslų, reklamos pateikiama tiek daug, kad vartotojas negali priimti visko. Todėl žmonės atsirenka jiems reikalingiausią informaciją. Žmonių akis patraukia tai, kas jiems patinka arba kas juos gąsdina, arba jų dėmesys yra atkreipiamas tada, kai jis vis labiau krypsta į pasirinkimo procesą. Tačiau šiuo laikotarpiu, kada daugelį valstybių ištiko krizė, aktualiausios reklamos yra būtiniausioms prekėms. Tarkim: maisto produktams, aprangai. Tai puikus metas prekybos centrams parduoti savo prekes. Vartotojai ieško jiems pigiausių prekių, kadangi infliacijos metu turimas biudžetas ne visada leidžia įsigyti kokybiškus produktus. Vadinasi, didžiausią prioritetą krizės metu turi prekybos centrų rekltyrimo metodai. Turėdami darbo objektą, kurį tyrėme, ir darbo tikslus, sudarėme nuoseklų uždavinių planą, kuris padėjo mums nuosekliai atlikti darbą. Išanalizavome temos aktualijas, kad galėtume rinkti duomenis medžiagai. Informacijos ieškojome interneto svetainėse, spaudoje, televizijoje ir literatūroje. Gautą informaciją apdorojome ir susisteminome. Tada jos duomenis pritaikėme tyrimo būdu, anketų pagalba. Padarę klausimyną apklausėme skirtingo amžiaus, specialybių, lyčių žmones ir pateikėme išsamią informaciją apie gautus rezultatus. Pateikėme savo nuomonę apie rezultatų duomenis, kuriuos atspindi padarytos diagramos ir lentelės, apklausos metu surinktų duomenų. Tokiu būdu pateikėme ne tik tekstinį variantą skaitančiajam, bet ir besidominčiam statistika. Toks būdas leidžia lengviau išnagrinėti esamą situaciją. Ir galutiniame tyrimo darbe pateii-oji darbo dalis. Analizuojant reklamos reikšmę ir raidą, principus prekybos centruose ir reklamos rūšis, tikslus, jos vietas ir funkcijas, darbo teorijoje buvo naudojamas bendramokslinis tyrimo metodas, lyginamoji mokslinės literatūros analizė, sintezė, abstrahavimas, indukcija ir dedukcija. Teorinėje darbo dalyje daugiausia naudojomės straipsniais, rastais interneto svetainėse, Lietuvos respublikos įstatymų kodeksu, bei Lietuvos autorių moksliniais darbais.

Ii-oji darbo dalis. Atliekant empirinį tyrimą buvo naudojamas kiekybinis tyrimo metodas- anketinė apklausa ir kiekybinė duomenų analizė (matematinio, statistinio metodo apdorojimai naudojantis excel programa), kurie leido apibendrinti bei susisteminti turimą informaciją. Pateikėme informaciją lentelių, diagramų bei tekstų forma.

  • Vadyba Referatai
  • 2010 m.
  • 25 puslapiai (5682 žodžiai)
  • Vadybos referatai
  • Microsoft Word 192 KB
  • Reklamos analizė
    10 - 1 balsai (-ų)
Reklamos analizė. (2010 m. Lapkričio 24 d.). http://www.mokslobaze.lt/reklamos-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 03 d. 06:45