Reklamos efektyvumas kelionių agentūroje


Kursinis darbas apie keliones. Darbas kelioniu agenturoje. Reklamos efektyvumo vertinimas kiekybinis tyrimas. Reklama turizmo agenturoje. Kelioniu organizavimas kursini darbas. Kelionių reklama. Reklama kursinis.

Ekonomikos kursinis darbas. Santrauka. Įvadas. Reklamos samprata ir reikšmė. Reklamos samprata ir funkcijos. Reklamos tikslai ir klasifikacija. Kelionių agentūros analizė. Kalionių agentūros „jotva pristatymas. Agentūros naudojamos reklamos priemonės. Tyrimo rezultatai ir aptarimas. Kokybinio tyrimo metodika. Kelionių agentūros „jotva“ pristatymas. Kiekybinio tyrimo metodika. Kokybinio tyrimo analizė. Paslaugos pasiūlos analizė. Paslaugų vartotojų charakteristika. Paslaugų procesas. Marketingo komplekso elementų vertinimas. Tyrimo rezultatai. Išvados. Literatūros ir šaltinių sąrašas. Priedai.


Darbo aktualumas ir naujumas: Reklama yra vienas svarbiausių marketingo komplekso elementų, kiekviena įmonė norėdama sėkmingai parduoti savo produktą ar paslaugą turi gerai arengti reklamos strategiją. Taigi šiuo darbu ir norime ištirti ar kelionių agentūros „Jotva“ reklamos strategija yra efektyvi ir kaip ji veikia vartotojus.

Darbo tikslas: Išsiaiškinti, kokią įtaką reklama daro kelionių agentūros „Jotva“ klientams

Darbo objektas: Kelionių agentūra „Jotva“

Darbo uždaviniai:

1) Nustatyti kokia reklama labiausiai veikia respondentus

2) Ištirti kaip vartotojai vertina kelionių agentūrų reklamą

3) Išsiaiškinti ar vartotojams pakanka kelionių agentūros „Jotva“ reklamos

Darbo metodai: Literatūros analizė, anketinė apklausa

Reklamos efektyvumas kelionių agentūroje. (2012 m. Gegužės 20 d.). http://www.mokslobaze.lt/reklamos-efektyvumas-kelioniu-agenturoje.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 05 d. 12:31