Reklamos efektyvumas


Marketingo kursinis darbas. Įvadas. Antrinių šaltinių analizė ir problemos formulavimas. Vadovo nuomonė apie reklamos efektyvumą. Analitinis tyrimo modelis. Problemos pagrindimas teoriniu aspektu. Problemos pagrindimas metodologiniu aspektu. Problemos pagrindimas empiriniu aspektu. Kriterijų klasifikacija ir hipotezės. Imties sudarymas. Tyrimo rezultatai. Nei vieni reklamos vertinimo kriterijai neįtakoja Lietuvos pirkėjų. Socialiniai reklamos vertinimo kriterijai įtakoja Lietuvos pirkėjus. Psichologiniai reklamos vertinimo kriterijai įtakoja Lietuvos pirkėjus. Ekonominiai reklamos vertinimo kriterijai įtakoja Lietuvos pirkėjus. Respondentų lytis. Respondentų amžius. Tyrimo apibendrinimas. Literatūra.


Savo darbe mes išnagrinėsime šią problemą visapusiškai. Pirmiausiai išanalizuosime ankščiau atliktus panašius tyrimus, bei kitus su mūsų tiriama tema susijusius antrinius šaltinius. Apklausime ir įvertinsime vadovo nuomonę mūsų tiriamu klausimu. Sudarysime tyrimo analitinį modelį. Taip pat apžvelgsime su mūsų tiriama problema susijusius mokslininkų atliktus darbus, įvertinsime metodiką bei atliktus empirinius tyrimus, t.y. įvertinsime problemą moksliniu, metodologiniu ir empiriniu aspektais ir tuomet ją iki galo suformuluosime. Turėdami iki galo suformuluotą problemą, iškelsime hipotezes ir atliksime tyrimą šiom hipotezėm patvirtinti arba paneigti. Atsižvelgiant į problemą ir iškeltas hipotezes pasirinksime atitinkamą tyrimo budą, sudarysime imtį. Atlikę tyrimą įvertinsime rezultatus ir patvirtinsim arba paneigsim mūsų anksčiau iškeltas hipotezes, su tikslu šiuos rezultatus ateityje panaudoti praktikoje.

Reklamos efektyvumas. (2014 m. Vasario 10 d.). http://www.mokslobaze.lt/reklamos-efektyvumas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 03 d. 02:35