Reklamos įmonė analizė


Marketingo referatas. Įvadas. Reklamos rinkos analizė lietuvoje. Reklamos įmonės „r“ analizė. „montecampo“ sūrio reklamos priemonės. Išvados. Literatūros sąrašas.


Šiandieninėje visuomenėje reklama užima gana svarbią vietą. Sunku įsivaizduoti televizijos, radijo laidas be reklaminių intarpų, spaudą be reklaminių pranešimų. Reklamines žinutes galima sutikti ant transporto arba gatvėse įvairiuose stenduose. Tai yra tapę visuomenės kasdieninės rutinos neatskiriama dalimi. Reklama paveikia kiekvieno elgesį ar vartojimo įpročius. Reklamą galima traktuoti kaip verslo šaką. Kaip žinoma reklama yra labai sena, ji egzistavo jau Egipte dar prieš mūsų erą. Keičiantis laikotarpiams pasikeitė reklamos pobūdis ir reikšmingumo lygis, kuris šiandien yra labai svarbu. Šiais laikais reklama ne tik informuoja, bet ir daro kryptingą poveikį žmonėms siekiant tam tikrų tikslų.

Darbo tikslas – išanalizuoti reklamos įmonės UAB „r“ veiklą.

Darbo uždaviniai:

1.Apžvelgti Lietuvos reklamos rinką;

2.Išanalizuoti reklamos įmonės UAB „r“ darbą;

3.Pasiūlyti reklamos priemones sūriui „montecampio“.

  • Marketingas Referatai
  • 2013 m.
  • 15 puslapių (2678 žodžiai)
  • Kolegija
  • Marketingo referatai
  • Microsoft Word 99 KB
  • Reklamos įmonė analizė
    10 - 3 balsai (-ų)
Reklamos įmonė analizė. (2013 m. Birželio 26 d.). http://www.mokslobaze.lt/reklamos-imone-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 08:03