Reklamos internete analizė


Vadybos diplominis darbas. Dokumento Nr. Įvadas. Technologijos analizė ir pasirinktos technologijos pagrindimas. Reklama internete. Elektroninio verslo plėtra. Interneto vartotojų populiacijos augimo Lietuvoje ir pasaulyje palyginimas. Reklamos internete veiksmingumas. Reklamos internete privalumai ir trūkumai. Pasirinktos technologijos projektavimas. Produkcijos aprašymas. Technologinis procesas. Dizaino ir programavimo darbų trukmės skaičiavimas. Darbo apimties skaičiavimas pagal technologines operacijas. Įrengimų kiekio skaičiavimas. Reikalingo darbuotojų kiekio skaičiavimas. Gamybinių plotų skaičiavimas bei įrangos išdėstymas. Technologinių procesų kokybės kontrolė. Darbo sauga. Marketingo analizė. Integruoto marketingo komunikacijų proceso parinkimas. Viešosios įstaigos marketingo komunikacijų plano parengimas. Kuriamos viešosios įstaigos marketingo situacijos analizė. Komunikacijos tikslų nustatymas (tyrimas). Kūrybinė strategija. Biudžeto sudarymas. IMK komplekso sudarymas. Kampanijos įvertinimas. Išvados. Literatūra. Priedai.


Pagrindiniai literatūros šaltiniai kurie buvo naudojami rašant šį darbą yra internetiniai, tai įvairūs informaciniai portalai, internete talpinamos knygos, statistika ir įmonių kuriančių reklamą internete veiklos analizė. Be interneto rašant darbą taip pat remtasi ir įvairių užsienio ir Lietuvos autorių darbais, kurie susiję su marketingu ir reklamos formų internete kūrimu bei naudojimu.

Šio baigiamojo bakalaurinio darbo tikslas buvo išsiaiškinti kokios reklamos priemonės yra naudojamos internete ir pritaikyti joms interneto reklamos kūrimo technologijas. Tikslui įgyvendinti išsikelti šie uždaviniai:

•Pagrįsti internetinės reklamos veiksmingumą;

•Išskirti interneto reklamos priemones, kurios šiuo metu pritraukia daugiausiai vartotojų;

•Atlikti tyrimą, kurio rezultatai parodytų kokias reklamos priemones naudoja verslininkai internete ar atkreipia dėmesį interneto vartotojai;

•Aprašyti internetinės reklamos kūrimo technologiją, išskiriant atskirus procesus;

•Sukurti integruoto marketingo komunikacijų planą įmonei, kuri pagal aprašytą technologinį procesą galėtų kurti reklamą internete;

•Parinkti rerklamos priemones kuriamai įmonei;

•Įvykdyti kuriamai įmonei marketingo situacijos analizę;

Reklamos internete analizė. (2014 m. Spalio 23 d.). http://www.mokslobaze.lt/reklamos-internete-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 16:23