Reklamos įtaka vaikams ir socialinės reklamos 21 amžiuje


Marketingo konspektas. Įvadas. Vaikų reakcija į reklamas. Socialinės reklamos skirtos vaikams.


kuriuos mes galime nusipirkti parduotuvėse, bet taip ji gali atkreipti mūsų dėmesį į įvairių

sudaro tam tikrą socialinę grupę, kurios nariai keičiasi su amžiumi, tuo pačiu keičiasi jų interesai ir domėjimosi objektai. Tačiau analizuojant reklamos įtaką vaikams yra ganėtinai sunku atsakyti į tokius klausimus kaip, Pvz., kada vaikai suvokia, koks yra reklamos tikslas jų pačių atžvilgiu, ir ar toks jų žinojimas kaip nors daro įtaką jų sugebėjimui atitinkamai reaguoti į reklamą? Būdami ketverių ar penkerių metų amžiaus dauguma vaikų atsirenka savo pirmuosius prekinius ženklus ir suskirsto pagal kategorijas produktus, tačiau nėra atlikta jokių tyrimų, kurie padėtų atsakyti, kaip tokie pirmieji sprendimai yra priimami, nei kokią jie daro įtaką vaikų būsimiems sprendimams pasirenkant įvairius produktus. Nors reklamos užsakovai savo reklamą orientuoja į labai jauno amžiaus vaikus, tokie vaikai labai retai patys perka reklamuojamus produktus, kuriuos jie vartoja. Produktus jiems perka suaugusieji. Dažnai produktai yra perkami todėl, kad greta jų yra siūlomos papildomos dovanėlės, dažniausiai įvairūs žaisliukai. Kaip pavyzdžiui neseniai vykusį akcija ,,Maxima“ prekybos centre, kur perkant tam tikrus produktus vaikai gaudavo žaisliukus ,,Puponautus“. Tai akivaizdus manipuliavimo vaiko įgeidžiais pavyzdys. Sparčiai populiarėjančios virtualios erdvės leido integruoti įvairias vizualias ir garsines vaikus skatinančiąsias priemones per internetą. Interneto svetainės, įtraukia vaiką į išskirtinio prekinio ženklo pasaulį, pavyzdys galėtų būti kuomet prieš Šv. Kalėdas smarkiai reklamuojami įvairūs žaislai taip siekiant pritraukti mažuosius jų norėti. Kaip tai gali daryti įtaką vaikui iš esmės nėra žinoma, taip pat nėra aišku, kokią konkrečiai įtaką vaikui daro televizija, todėl siekiant išsiaiškinti, kaip patys tėvai vertina tam tikras reklamas ir kaip jų vaikai į jas reaguoja atlikau apklausą.

  • Marketingas Konspektai
  • 2015 m.
  • Lietuvių
  • 5 puslapiai (1557 žodžiai)
  • Marketingo konspektai
  • Microsoft Word 11 KB
  • Reklamos įtaka vaikams ir socialinės reklamos 21 amžiuje
    10 - 9 balsai (-ų)
Reklamos įtaka vaikams ir socialinės reklamos 21 amžiuje. (2015 m. Gruodžio 09 d.). http://www.mokslobaze.lt/reklamos-itaka-vaikams-ir-socialines-reklamos-21-amziuje.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 07 d. 16:26