Reklamos įtaka žmogui


Psichologijos referatas. Reklamos įtaka vartotojų sprendimams. Įvadas. Reklamos samprata ir esmė. Reklamos poveikis vartotojui. Reklamos poveikio elementai. Poreikio ir motyvų analizė. Motyvų analizė. Motyvų paieškos technika. Psichologinis reklamos efektyvumas. Reklamos poveikis pažinimo požiūriu. Pojūčiai. Suvokimas. Dėmesys. Atmintis. Mąstymas. Vaizduotė. Reklamos poveikis emociniu požiūriu. Reklamos poveikis elgesio požiūriu. Reklamos poveikio įvertinimas. Išvados.

Reklamos įtaka žmogui. (2014 m. Kovo 31 d.). http://www.mokslobaze.lt/reklamos-itaka-zmogui.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 03 d. 02:31