Reklamos kaip teksto analizė


Sociologijos analizė. Reklamos kaip teksto analizė.


Šiai analizei aš pasirinkau SISLEY prekinio ženklo drabužių reklamą, kuri susilaukė nemažo susidomėjimo dėl savo kontraversiškumo bei atvirumo. Mano nuomone, ši reklama puikiai tiks, norint padaryti semiotinę reklamos analizę.

Reklamos paradigma – priklausomybės.

Reklamos sintagma – mada gali egzistuoti, kaip priklausomybė.

Jau iš pirmo žvilgsnio ši reklama siūlo gana keistą ir neįprastą siužetą, tačiau pamačius SISLEY prekinį ženklą tai nelabai stebina, nes būtent šie mados namai garsėja gana šokiruojančiomis, dėmesį atkreipiančiomis, reklaminėmis kampanijomis. Čia vaizduojamos dvi jaunos merginos, tačiau jos neatrodo patraukliai, atsižvelgiant į tai, jog čia mados reklama. Abi jos turi po mažą baltą šiaudelį. Viena mergina pro tą šiaudelį bando įtraukti baltą palaidinę, gulinčią šalia jos. Kita mergina, pažiūrėjus į akis, atrodo apsvaigusi. Taigi, atmetus viską ką žinau ir susikoncentruojant į tai, ką matau, šiek tiek sunku nusakyti, ką norima pademonstruoti. Nors galima spėti, kad merginos apsvaigusios nuo mados, drabužių, prabangos.

Reklamos kaip teksto analizė. (2013 m. Lapkričio 30 d.). http://www.mokslobaze.lt/reklamos-kaip-teksto-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 03 d. 04:33